آژانس حفاظت ظروف یکبار مصرف زباله جامد

مصرف کنندگان همچنین ممکن است ظروف یکبار مصرف پلاستیکی شفاف در مورد اثرات زیست محیطی نحوه تولید ظروف غذاخوری یکبار مصرف و منبع سلولز نگران باشند.

 به عنوان مثال، اکنون ظروف غذاخوری از محصولات جانبی کشاورزی مانند سلولز باگاس از نیشکر یا سلولز کاه گندم حاصل از تولید دانه گندم، قالب گیری می شود.

 در موارد دیگر، سلولز از گیاهان سریع رشد مانند بامبو که برای تولید محصولات فیبر زیستی جایگزین مانند ظروف غذاخوری یکبار مصرف رشد می کنند، به دست می آید. 

در چند مورد، وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) محصولات مبتنی بر زیست را تایید کرده است (USDA Bio-Preferred Program، 2019). 

وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA Bio-Preferred Program، 2019) محصولات مبتنی بر زیست را اینگونه تعریف می کند: «… مشتق شده از گیاهان و سایر مواد کشاورزی، دریایی و جنگلی تجدیدپذیر.

روان کننده ها ، شوینده ها، جوهرها، کودها و ظروف  یکبار مصرف کاغذی پلاستیک های زیستی .

چند مطالعه عوامل موثر بر خرید خرده‌فروشی پلاستیک‌های زیستی و سایر جایگزین‌های یکبار مصرف یکبار مصرف را بررسی کرده‌اند.

 برخی دریافتند که نگرش مصرف‌کننده ظروف یکبار مصرف گیاهی نسبت به محیط بر استفاده یا تمایل به استفاده از جایگزین‌های دور ریختنی تأثیر می‌گذارد.

یافته‌های سایر مطالعات نشان می‌دهد که عوامل موقعیتی ، مانند مکان استفاده از محصول (به عنوان مثال، خرده‌فروشان مواد غذایی، رویدادها، و غیره)، تجربه قبلی با جایگزین‌های مشابه، یا راحتی، باعث تصمیم‌گیری خرید می‌شوند (Ertz, 2017; Jahani, et. al., 2019 ).

ر حالی که مطالعات کمی در مورد ترجیحات مصرف کننده برای ظروف غذاخوری یکبار مصرف وجود دارد، مطالعات دیگر ترجیحات مصرف کننده را برای ویژگی های بسته بندی مواد غذایی و ظروف بررسی کردند. 

یافته های این مطالعات با درک نگرش مصرف کننده نسبت به ظروف غذاخوری یکبار مصرف ارتباط دارد. 

نتایج تحقیقات قبلی نشان می دهد که زنان بیشتر به محصولات دوستدار محیط زیست علاقه مند هستند .

 از این رو، پیش‌بینی می‌شود ظروف یکبار مصرف پلاستیکی که مصرف‌کنندگان زن احتمالاً ویژگی‌های سازگار با محیط‌زیست را در ظروف غذاخوری یک 

  • منابع:
    1. Consumer preferences for eco-friendly attributes in disposable dinnerware
  • تبلیغات: 
    1. تولید قلب مصنوعی با کمک مستربچ در آمریکا!!
    2. مواد مخدری که از پودر کردن سرامیک تولید می شود!
    3. راز موفقیت در کاهش وزن را در کتاب های مربوط به آن بیابید
    4. پاکسازی معده خود را با خوردن حلوا تضمین کنید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.