استفاده از آلو بخارا حاج حسنی برای پخت شیرینی های خانگی

آلو بخارا حاج حسنی به محافظت از کبد در برابر اثرات منفی کمک می کند، و بر این اساس، آنها یک اقدام پیشگیرانه برای توسعه بیماری های مختلف هستند.

دانشمندان ادعا می کنند که عملکرد کبد پس از وارد کردن آلو بخارا و آب آلو به رژیم غذایی بهبود می یابد بنابراین، اگر می خواهید کبدی سالم داشته باشید، به شما توصیه می کنیم تا جایی که ممکن است آلو را به صبحانه یا سالاد میوه خود اضافه کنید.

آلو بخارا به کنترل وزن کمک می کند آلو حاوی مقدار زیادی فیبر است، بنابراین برای مدت طولانی احساس سیری می کند و به شما امکان می دهد سطح قند خون را ثابت نگه دارید.

آلو بخارا از سلامت عروق پشتیبانی می کند تشکیل پلاک در شریان ها می تواند باعث تصلب شرایین و انقباض عروق شود که منجر به کمبود اکسیژن در بافت های بدن می شود.

همه اینها متعاقباً می تواند منجر به نارسایی قلبی، سکته مغزی یا حمله قلبی شود.

با تغذیه مناسب می توانید خطر ابتلا به آترواسکلروز را کاهش دهید مطالعات علمی نشان داده است که نوشیدن آلو و آب آلو می تواند فشار خون و سطح کلسترول بد را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

جوانی را طولانی می کند در میان چیزهای دیگر، آلو بخارا سرشار از آنتی اکسیدان ها (مانند، به عنوان مثال، آنتوسیانین، اسید اسکوربیک، کاروتنوئیدها، ویتامین E) است.

آنتی اکسیدان ها استرس اکسیداتیو را کاهش می دهند و از سلول ها در برابر اثرات تهاجمی رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

مطالعات علمی ارتباط بین خوردن آلو و آلو و بهبود حافظه را تایید می کند.

آلو بخارا همچنین حاوی مقدار زیادی پتاسیم است که خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد، زیرا پتاسیم برای عملکرد طبیعی قلب ضروری است.