تمیز کردن شیشه با محصولات نانو نیپ از بخار گرفتن آن جلوگیری می کند

انتخاب بهترین شوینده ظرفشویی با انواع مدرن مواد شیمیایی خانگی کار دشواری به نظر می رسد. چگونه بهترین ابزار را برای یک کار خاص انتخاب کنیم؟ تفاوت مایع ظرفشویی دستی و اتوماتیک محصولات نانو نیپ چیست؟ بیایید در مورد این مسائل صحبت کنیم.

زنان خانه دار گذشته منتظر تولید مواد شوینده توسط صنایع شیمیایی در حال توسعه نبودند. آنها درمان های طبیعی پیدا کردند و به تمیزی بشقاب هایشان دست یافتند.

داروهای طبیعی هنوز در مزرعه استفاده می شود، زیرا. ایمن، ضد حساسیت، کاملاً با آب شسته می شوند. متأسفانه اثربخشی آنها چندان بالا نیست، تمیز کردن آنها به تلاش و زمان نیاز دارد.

خردل. عمدتا به شکل پودر خردل استفاده می شود. این یک محصول سازگار با محیط زیست است که به راحتی چربی ها را از بین می برد. با این حال، اگر اکنون در حجم زیاد “سوء استفاده” شود، خطر مسدود شدن فاضلاب وجود دارد.

صابون لباسشویی. به دلیل خاصیت حل کنندگی چربی بسیار ارزشمند است. از زمان های قدیم تا به امروز برای شستن ظروف استفاده می شود.

در فروشگاه POLINA می توانید صابون لباسشویی MIKO “قهوه”، “لیمو” را برای ظروف خریداری کنید که شامل مواد طبیعی است: نمک های سدیم اسیدهای چرب نارگیل، روغن های نخل، خردل، قهوه آسیاب شده، روغن های ضروری درخت چای، لیمو.

بسیار مهم است که قبل از استفاده از مواد شوینده ظرفشویی، با کاربردهای مجاز ذکر شده در دستورالعمل آشنا شوید. تعدادی از محصولات حرفه ای تنها با محافظت از دست ها و اندام های تنفسی قابل استفاده هستند.

محصولات

ترکیبات سنتی مواد شوینده ظرفشویی:

گلیسیرین، لیمونن و فنوکسی اتانول با خواص ضد باکتریایی و نگهدارنده خود به ژل ها و مومیایی های شستشوی دست اضافه می شوند تا از پوست دست محافظت کنند.

تثبیت کننده ها کف غلیظی را حفظ می کند که کیفیت حذف آلودگی ها از سطح را بهبود می بخشد. عطرها، ترکیبات عطر و رایحه ها. رایحه آلوئه، مرکبات، ترکیبات گل بسیار محبوب است. آنها بوی مطبوعی ارائه می دهند، اما ضروری نیستند. اگر سازنده قصد ایجاد یک محصول ضد حساسیت داشته باشد، این اجزا اضافه نمی شوند.

رنگ ها. آنها به گونه ای طراحی شده اند که محصول را قابل توجه نشان دهند، تا مرزهای کاربرد آن را مشخص کنند. بنزوتیازول و کاربامید. آنها حلال های سنتز شیمیایی هستند که تمیز کردن سطح ظروف را تسریع می کنند.

آلدهید فرمیک باکتری ها را هم روی ظرف و هم در اسفنج از بین می برد و به شما امکان می دهد تا حد امکان طولانی تر از آن استفاده کنید.

عوامل کمپلکس قادر به نرم کردن آب سخت است که ممکن است برای ساکنان مناطق خاص مرتبط باشد. غلیظ کننده ها به شما این امکان را می دهد که از مواد شوینده ظرفشویی به صرفه تری استفاده کنید که باعث افزایش کارایی آن می شود.

برخی از اجزای ذکر شده فقط در شوینده های خانگی استفاده می شوند و در فرمولاسیون خشکی که برای شستشوی صنعتی یا ماشین ظرفشویی در نظر گرفته شده است استفاده نمی شود.