کشف قدیمی ترین دمپایی صندل سفید در پای همسر فوتبالیست معروف

دمپایی صندل سفید یک نوع کفش راحت است که تقریبا برای تابستان مناسب است. بالاخره چه زمانی می توانید در نهایت به پاهای خود احساس آزادی بدهید؟

پای صندل که در سایر مواقع سال در چارچوب چکمه ها و چکمه ها تنگ می شود، احساس راحتی و راحتی می کند. با این حال، در کشورهای با آب و هوای گرم، این نوع کفش را می توان نه تنها در تابستان پوشید.

و خدایان یونان باستان عملاً “از صندل بیرون نیامدند” که توسط نقاشی های دیواری تأیید شده است. اما در زمان ما، آسمانی های المپوس مدت زیادی است که بر توپ حکومت نکرده اند. امروزه مد دمدمی مزاج دیکته می کند که چه چیزی و با چه چیزی بپوشیم و استادان و قوانین دیگری از بازی دارد.

در مورد جلسات رسمی و کت و شلوارهای تجاری چه می توانیم بگوییم – ظاهر در چنین کفش هایی به معنای شکست کامل و حتی پایان یک حرفه است.

قرن بیست و یکم تمام کلیشه ها را از بین می برد و طبق فرمول به جلو حرکت می کند: “مد چیزی است که طبیعی و راحت است.” امروزه روندها در حال تغییر هستند و هنجارهای تثبیت شده را بر سر خود می چرخانند. بیایید دریابیم که در زمان ما با چه صندل هایی می توان پوشید – بدون شک راحت ترین نوع کفش مردانه است.

دمپایی

خرید صندل در حال حاضر مشکلی ندارد. بسیاری از تولید کنندگان چنین کفش هایی را تولید می کنند و طراحان مد به طور فزاینده ای از آنها در نمایشگاه های لباس مردانه استفاده می کنند.

فروشگاه اینترنتی عمده فروشی Bastion – بهترین انتخاب کفش با کیفیت با قیمت پایین. صندل های سازنده اوکراینی نه تنها به دلیل قیمت مقرون به صرفه، بلکه به دلیل ظاهر جذاب و پوشیدن راحت آنها جذاب هستند.

این نوع کفش نام خود را مدیون چوب صندل است – اشراف در دوران باستان با کفش های باز از آن راه می رفتند. مردم عادی به مواد ساده تر، با استفاده از پاپیروس، چرم یا نمد بسنده می کردند. امروزه کفش های راحت در دسترس همه هستند.

اگر به صندل مردانه به صورت عمده نیاز دارید، خرید محصولات از کارخانه کفش سازی Bastion راه حلی سودآور است. خرید مستقیم کالا از تولید کننده بدون حاشیه های واسطه اضافی به شما این امکان را می دهد که درآمد خوبی داشته باشید.

در مورد ممنوعیت ها و مخالفت های پوشیدن صندل در گذشته، باید گفت که اکنون زمان تصمیمات دیگری را حکم می کند. اگر زیبا، شیک و خوش سلیقه باشد، می توانید همه چیز را بپوشید و ترکیب کنید.