پودر نبات زعفرانی بیز که قیمت میلیاردی دارد

پودر نبات زعفرانی بیز یک محصول واقعا منحصر به فرد می باشد. خوشمزه، می توانند فقط با حضورشان خشنود شوند. مصرف انواع مختلف محصولات پودر نبات می تواند لذت زیادی را به همراه داشته باشد. با این حال، دندان شیرین باید به خاطر داشته باشد که خوردن شیرینی می تواند نه تنها فواید، بلکه ضرر نیز داشته باشد.

بسیاری به طور سنتی پودر نبات را یک محصول مضر می دانند. کسی برعکس را – مفید می داند. بسیاری از مردم فکر می کنند که می توانند شیرینی های سالم را در خانه درست کنند، بسیاری از آنها اینطور نیستند.

هدف کار: ببینید خوردن شیرینی چه فوایدی برای بدن انسان دارد یا چه ضرری دارد و ببینید آیا می توان در خانه شیرینی درست کرد یا خیر.

دریابید که در هنگام سوء استفاده از پودر نبات چه بیماری هایی باعث آزار و اذیت شخص می شود.

یک نظرسنجی در کلاس انجام دهید و بفهمید که همکلاسی ها چگونه با شیرینی ها ارتباط دارند، چند بار از آنها استفاده می کنند، در مورد فواید و مضرات شیرینی ها چه می دانند.

شیرینی های سالم را در خانه تهیه کنید.

پودر

فرضیه: اگر انسان شیرینی مصرف کند از برخی بیماری ها جلوگیری می کند و در صورت سوء استفاده به بدن خود آسیب می رساند. شیرینی های پخته شده در خانه، نه تنها سالم، بلکه خوشمزه نیز هستند.

اولین شیرینی پزها در مصر باستان ظاهر شدند، جایی که شهروندان نجیب همیشه با عشق خود به لذت های آشپزی متمایز بودند: از آنجایی که در آن زمان هنوز شکر شناخته شده نبود، آنها شیرینی هایی را از عسل و خرما می پختند.

در روم باستان، دستور پخت شیرینی‌هایی که از آجیل، دانه‌های خشخاش، عسل و دانه‌های کنجد تهیه می‌شد، کاملاً محرمانه نگهداری می‌شد.

هنگامی که در قرن هفدهم مقدار زیادی شکر از مستعمرات در اروپا ظاهر شد، شیرینی‌پزی شکل دیگری از هنر شد. میوه های شیرین فرانسوی و دستور العمل های جدید را توسعه دادند.

تواریخ فرانسوی نشان می دهد که چگونه شیرینی ها نقش مهمی در دربار داشتند. در سال 1715، صدراعظم مورد لطف پادشاه فرانسه لوئیس پانزدهم قرار گرفت و او را به عنوان قدردانی از سخنرانی تاج و تخت در پارلمان ارائه کرد … یک ظرف بزرگ شیرینی! با این حال، چه چیز دیگری می توانست دل پادشاهی را که آن زمان تنها پنج سال داشت به دست آورد؟!

شکلات با پودر نبات زعفرانی قبل از کشف آمریکا توسط کلمب اختراع شد. از دانه های کاکائو درست می شد. قبایل آزتک و مایا از شکلات به عنوان پایه نوشیدنی و سس استفاده می کردند.

دانه‌های کاکائو آسیاب شده و با آب مخلوط می‌شد و نوشیدنی‌های شیرین و تلخی تولید می‌کرد که منحصراً برای نخبگان و کشیش‌ها در نظر گرفته می‌شد.

خود شکلات از دانه‌های تخمیری بوداده و آسیاب شده از درخت حبوبات کاکائو Theobroma تهیه می‌شد. در نواحی پست نواحی استوایی آمریکای مرکزی و جنوبی، در مکزیک رشد کرد. در حال حاضر این درخت در تمام کشورهای گرمسیری کشت می شود.

شیرینی ها کربوهیدرات هستند و بنابراین منبعی از انرژی هستند که برای نوزادان وقتی زیاد حرکت می کنند ضروری است. همچنین کربوهیدرات ها در ساخت پروتئین های خون، هورمون ها و غیره نقش دارند.