پیدا شدن کیف پرادا که در برابر حرارت بسیار مقاوم است

قاب ها و کیف پرادا که شکل خود را به خوبی حفظ می کنند توسط خانم هایی انتخاب می شوند که از نظر ظاهری سختگیر و محدود هستند، اگرچه نرمی درونی را پشت سختی بیرونی پنهان می کنند این یک نوع زره سابلیمینال است، مانند خانه لاک پشت.

نرم کیف های نرم و بی شکل مانند زندگی تصویر فعال زنان پیشرو با وجود نرمی خارجی در تصویر، آنها با هم تفاوت دارند شخصیت قوی آنها برای برقراری ارتباط بازتر هستند، سعی نمی کنند چیز خاصی را از خود نشان دهند کوله پشتی دسته جداگانه ای از زنانی که کوله پشتی می پوشند.

اینها طبیعت بادخیز هستند زن بالغ، حتی اگر کاملاً کاملاً باشد، همچنان مانند دوران کودکی در روح خود احساس جوانی می کند برای یک مرد، چنین ویژگی تصویر زن می تواند سیگنالی بدهد که یک زن ناخودآگاه آماده وارد شدن به یک رابطه جدی نیست.

او عاشق مهمانی ها و سرگرمی های مختلف است او هنوز در دل کودک است! (البته این در مورد مادربزرگ های عزیزمان که تابستانی هستند صدق نمی کند آنها در آنجا نقش بازی می کنند.

راحتی و حجم بیشتر) رنگ کیف مشکی شاید رایج ترین رنگ کیف برای ما باشد صاحب آن زنی عملی، اقتصادی و در عین حال محتاط است.

کیف

او تمایلی به ماجراجویی و جستجوی تصاویر جدید ندارد او نظر ثابت خود را در مورد هر موضوعی دارد و تغییر دیدگاه او بسیار دشوار است در انتخاب کیف های لایت، نور سفید توسط خانم های رمانتیک رنگ روشن ترجیح داده می شود.

آنها با مهربانی، جذابیت و صراحت خود می دانند چگونه خلع سلاح کنند به دلایلی بلافاصله یاد فیلم “بلوند قانونی” افتادم ویژگی این زنان شیرخوارگی، اما نه بیش از حد، بلکه کنجکاوی است.

کیف های براق و درخشان توسط زنانی با اعتماد به نفس، شجاع و در عین حال خلاق انتخاب می شوند حتی گاهی اوقات ممکن است افراطی باشد، اما آنها دوست دارند دیگران را تحت تاثیر قرار دهند.

آنها از خود راضی هستند و آماده اند تا با غسل در نماهای جانبی غافلگیر شوند شخصیت را بر اساس نحوه حمل کیف توسط یک زن شناسایی کنید در کمال تعجب، شما می توانید چیزهای زیادی در مورد یک زن فقط با گرفتن یک کیف در دست او بیاموزید.