استفاده از آمونیاک سردخانه به جای سوخت در کشتی های تجاری

آمونیاک سردخانه اغلب به جای سفید کننده، کمانچه دوم را بازی می کند، اما یکی از قوی ترین محصولات پاک کننده در زرادخانه شما است. در اینجا 20 روش هوشمند برای استفاده از آمونیاک در سراسر خانه آورده شده است.
برای خلاص شدن از شر تجمع‌های ناخوشایند صابون و کف‌های چربی در وان و سینک مینای چینی خود، آنها را با محلولی از یک قاشق غذاخوری آمونیاک در یک گالن (3.7 لیتر) آب داغ بشویید پس از اتمام کاملاً بشویید.

همیشه در استفاده از آمونیاک احتیاط کنید! هرگز آمونیاک را با سفید کننده یا هر محصول حاوی کلر مخلوط نکنید. این ترکیب بخارات سمی تولید می کند که می تواند کشنده باشد در فضایی با تهویه مناسب کار کنید و از استنشاق بخارات خودداری کنید دستکش لاستیکی بپوشید و از ورود آمونیاک به پوست یا چشم خودداری کنید آمونیاک را همیشه دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

در اینجا یک روش عملاً بدون دردسر برای تمیز کردن اجاق برقی وجود دارد: ابتدا فر را روشن کنید، بگذارید تا دمای 150 درجه فارنهایت (65 درجه سانتیگراد) گرم شود و سپس آن را خاموش کنید یک کاسه کوچک مخصوص فر حاوی ½ فنجان آمونیاک در قفسه بالایی و یک ظرف بزرگ آب جوش در قفسه پایینی قرار دهید در فر را ببندید و بگذارید یک شب بماند صبح روز بعد ظرف و تابه را بردارید و اجازه دهید فر کمی تهویه شود سپس با استفاده از آمونیاک و چند قطره مایع ظرفشویی رقیق شده در یک لیتر آب گرم آن را پاک کنید. حتی گریس پخته شده قدیمی نیز باید به سرعت پاک شود!

کاشی های حمام را دوباره درخشان کنید – و در حالی که در حال کار هستید، کپک را از بین ببرید با اسفنج کردن کف کاشی، پشتی و محفظه های دوش با ¼ فنجان آمونیاک در 1 گالن (3.7 لیتر) آب.
به نظر می رسد پروانه های مزاحم آشپزخانه از جایی بیرون می آیند! با شستن کمدها، کشوها و قفسه های انباری خود با ½ فنجان آمونیاک رقیق شده در 1 لیتر (1 لیتر) آب، آنها را به هر کجا که آمده اند بازگردانید. کشوها و درهای کابینت را باز بگذارید تا کاملاً در هوا خشک شوند.