استفاده از روغن گوسفندی اصل به جای واکس کفش

همه ما خارش و درد همراه با آفتاب سوختگی بد را در یک زمان تجربه کرده ایم.

چند لوسیون، کرم و ژل محبوب و نسبتا ایمن در بازار وجود دارد که علائم آفتاب سوختگی را کاهش می دهند، اما آیا می دانستید که می توانید از روغن گوسفندی اصل نیز استفاده کنید؟

روغن گوسفندی به دلیل خاصیت محافظتی و توانایی حفظ رطوبت، نه تنها به کاهش علائم آفتاب‌سوختگی کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به درمان و ترمیم آن نیز کمک کند.

در واقع، هم به عنوان یک درمان برای آفتاب سوختگی و هم به عنوان یک ضد آفتاب نیز عمل می کند. همانطور که گوسفندها از آن برای محافظت از پوست خود در برابر اشعه های خورشید استفاده می کنند، شما نیز می توانید.

با کمک روغن‌ها، کره‌ها، موم‌ها و غیره بدون ظلم درجه بالا، که در اینجا در Make Your Own Buzz موجود است، می‌توانید به راحتی کرم ضد آفتاب کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی خود را بسازید.

بثورات و سوزش پوست یکی دیگر از نقاط درد بسیاری از افراد است هیچ چیز بدتر از گذراندن روز خود با سوختگی با تیغ نیست، و اگر لوسیون یا روغن مناسب در اختیار نداشته باشید، ممکن است تسکین آن دشوار باشد.

بسیاری از لوسیون ها و کرم ها هیچ تاثیری بر سوختگی تیغ ندارند و در واقع فقط در برخی موارد پوست را بیشتر تحریک می کنند.

اگر در مورد بثورات پوشک صحبت می کنیم، بسیاری از لوسیون ها و کرم هایی که در سوپرمارکت ها پیدا می کنید حاوی روغن های غیرطبیعی و مواد ارزان قیمت هستند که شما نمی خواهید در هیچ کجای نزدیک کودک خود آنها را بخواهید.

آنچه در مورد بالم لب و مرطوب کننده ها نیز مهم است، مواد تشکیل دهنده آن هستند.

برای ماده‌ای که در واقع باید روی دهان خود بگذارید، می‌خواهید تا حد امکان طبیعی باشد و هیچ ماده شیمیایی مضر یا سایر موادی که در صورت بلعیدن می‌توانند مضر باشند، نداشته باشد.

روغن گوسفندی با کیفیت بالا یک ماده طبیعی است که استفاده از آن روی لب ها و سایر نواحی پوست حساس کاملا بی خطر است.