استفاده از پودر لباسشویی تست در آسفالت کردن خیابان

شستن لباس‌ها می‌تواند تا حدودی یک علم باشد چند نکته وجود دارد که هنگام شستن لباس‌هایتان باید در نظر بگیرید همانطور که هست، ما نمی توانیم کورکورانه همه چیز را داخل دستگاه پرتاب کنیم (خوب، شما می توانید، اما ما آن را توصیه نمی کنیم).

برای شروع، باید نوع پارچه ای که برای ساخت لباس استفاده می شود را در نظر بگیرید پس از همه، مواد مختلف نیاز به انواع مختلف مراقبت دارند. شما نمی توانید فرض کنید که می توانید همه چیز را به همان روش بشویید به عنوان مثال، شلوار جین خود را در نظر بگیرید شما آنها را مانند سوتین های ورزشی خود نمی شستید، درست است؟

محصولاتی که روی لباس های خود استفاده می کنید به همان اندازه مهم هستند یعنی همیشه باید بررسی کنید که از پودر لباسشویی تست برای وسایل خود استفاده کنید.

در پایان، شوینده های مختلف فرمول های متفاوتی دارند که برای چیزهای مختلف در نظر گرفته شده است به عنوان مثال، برخی از پاک کننده ها با سفید کننده ترکیب می شوند این باعث می شود آنها برای پارچه های خاصی مانند پشم و چرم نامناسب باشند (سفید کننده الیاف را تجزیه می کند).

به غیر از ماده پاک کننده، مواد شیمیایی دیگری نیز وجود دارد که ممکن است بخواهید به لباس های خود اضافه کنید، مانند نرم کننده ها و نرم کننده ها با این حال، برای اهداف این مقاله، ما بیش از حد به آن نمی پردازیم در عوض، ما توجه خود را بر روی مواد شوینده لباسشویی متمرکز خواهیم کرد.

شوینده های لباسشویی، همانطور که امروزه می شناسیم، برای اولین بار در دهه 1930 معرفی شدند با این حال، حتی قبل از آن نیز از افزودنی های شیمیایی برای تمیز کردن لباس استفاده می شد به عنوان مثال، مصریان باستان سیلیکات و خاکستر را برای نرم کردن آب اضافه می کردند. همچنین از گوگرد برای تمیز کردن انواع پارچه ها استفاده می شد.