استفاده از کاپشن چرم خزدار مردانه در باران!

این مطالعه با هدف ارائه مفهومی جدید از کاپشن چرم خزدار مردانه سرآشپز با استفاده از فناوری اینترنت اشیا انجام شد.

این روزها، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و IoT کاربردهای عملی بسیاری را برای صنعت مهمان نوازی و گردشگری ارائه می دهند که عملکرد، ایمنی و بهداشت محیط کار را بهبود می بخشد.

این مقاله مجموعه کاملی از “یونیفرم های سرآشپز هوشمند” را بر اساس فناوری فعلی اینترنت اشیاء طراحی می کند و کارایی را در مقایسه با لباس های سنتی سرآشپز شبیه سازی می کند.

یافته ها نشان می دهد که “کاپشن چرم تبریز سرآشپز هوشمند” یک ابزار امیدوارکننده با بسیاری از ابتکارات مداوم در تولید مواد غذایی و ایمنی مواد غذایی است.

کاپشن

لباس آشپز سنتی شامل یک ژاکت دو سینه، شلوار چکش، دستمال گردن و کلاه سرآشپز است.

ژاکت سرآشپز سفید به عنوان یک کاپشن چرم طرح دار استاندارد شناخته می شود و بیشتر سرآشپزهای حرفه ای هنوز هم سنت توجه زیادی به حرفه خود را به ارث می برند.

برداشت تمیز از مشتری دلیل مهم دیگری است که یونیفرم سفید سنتی سرآشپز هنوز به عنوان نمادی از بهداشت شخصی است.

با این حال، با کمال تعجب، این لباس سرآشپز در سال 1822 آغاز شد، زمانی که هنرمند فرانسوی ماری آنتوان کریم طرحی به نام «Le Maitre d’Hotel Francais  منتشر کرد اکثر کارکنان آشپزخانه هنوز همان یونیفرم دهه 1800 گذشته را می پوشند.

تنها تعداد کمی از تحقیقات در مورد کاپشن چرم طبیعی مردانه سرآشپز در ادبیات انجام شده است در نتیجه، شکاف قابل توجهی در مطالعه بهبود لباس سرآشپز وجود دارد.

برخی از محققان انواع مختلفی از طراحی، راحتی، تناسب و حفاظت را بررسی کردند یا خواسته ها و انتظارات سرآشپزهایی که یونیفرم پوشیده بودند از نظر بهره وری.

یک مصاحبه گروهی متمرکز با استفاده از دانشجویان هنر آشپزی طراحی کرد و از آنها در مورد راحتی، آسیب ها و لباس های محافظ سرآشپز در آشپزخانه پرسید.

این مطالعه نشان داد که کت های سرآشپز آستین بلندتر شانس ایجاد مشکلاتی در بهداشت شخصی و حوادث شغلی را دارند.

همچنین، بلک و همکاران کت های سرآشپز زن را بر اساس مدل نیازهای مصرف کننده عملکردی، بیانی، زیبایی شناختی (FEA) مورد بررسی قرار داد.

این تحقیق یک نمونه اولیه از لباس سرآشپز را پیشنهاد کرد که FEA را در آشپزخانه توسط سرآشپز زن بهبود بخشید.

 

  • منابع:
    1. A New Paradigm of Chef Attire: Smart IoT Chef Jacket in Restaurant Kitchen
  • تبلیغات: 
    1. با استفاده از روش بسیار جالب می توانید کارت پایان خدمت خود را تعویض کنید
    2. خرید مستقیم بالنگ خشک جهرم
    3. میوه های خشک چه فوایدی دارند؟
    4. مردی با کفش های خود برای همسرش خانه ساخت.