اسکلت مبل خود را با استفاده از پارچه مخمل مجلسی و تکه دوزی مقاوم نمایید

یکی از موارد مورد علاقه آشکار در باند فرودگاه، می توان آن را در هر نوع مخملی بسته به اثری که می خواهید به دست آورید، درست کرد.

اگر می‌خواهید لباس‌تان بیشتر در قسمت‌های پوشیده باشد، از مخمل ابریشم یا ابریشمی/ویسکوز انتخاب کنید.

اگر به دنبال بافت سفت تر و بدنه بیشتر هستید، تکه دوزی با پارچه مخمل پنبه ای را امتحان کنید (همچنین براقیت کمتری دارد!). با آستین ها و سیلوئت ها بازی کنید تا خود شیک خود را نشان دهید!

کت و شلوارهای مخملی برای ظاهر «ملکه شب» ایده آل هستند شبح های با پاهای پهن و باریک، پشت باز یا دکلته اغوا کننده – مهم نیست که چگونه آن را طراحی کنید، توجه همه را به خود جلب می کند.

بدین رو از پارچه استفاده بسیاری می شد به طور مثال استفاده از پارچه بجای نوار بهداشتی بوده است.

پارچه

امروزه قیمت پارچه ملحفه ای ترک مخملی کشدار نیز مفید خواهد بود زیرا حرکت را آسان می کند همچنین ممکن است مخمل خرد شده را برای یک پیچ و تاب جالب در بافت در نظر بگیرید.

ژاکت مخملی قطعا یکی از ملزومات کمد لباس پاییزی/زمستانی است  جنس مخمل پشمی شما را در روزهای سرد گرم نگه می‌دارد، اما می‌توانید نسخه‌های سبک‌تر را امتحان کنید.

به برش های کلاسیک، کت های بمب افکن، کت های جلو باز یا کت های لانگ لاین فکر کنید. مخمل دوزی یک راه مطمئن برای به دست آوردن ظاهری میلیون دلاری است.

شلوارهای مخملی و قیمت پارچه مخمل مجلسی بسیار مناسب است.

انها برای یک دفتر، خیابان، حتی موقعیت های خاص عالی هستند! آنها همچنین به خوبی با طیف وسیعی از لباس های برتر، از بلوز و تونیک گرفته تا پیراهن، یقه یقه اسکی و ژاکت هماهنگ می شوند.

باز هم، می‌توانید با اشکال بازی کنید تا منحنی‌ها را برجسته کنید و هرگونه نقصی را پنهان کنید. مخمل پنبه ای کشسان احتمالاً کاربردی ترین انتخاب خواهد بود.

  • منابع:
    1. Types of Velvet Fabric
  • تبلیغات: 
    1. سبوس جو دوسر می تواند به کاهش یبوست در افراد مسن کمک کند
    2. کشاورزی حرف اول اقتصاد در هلند را می زند
    3. کشاورزی تاثیر چشمگیری در زندگی همگان دارد
    4. پرورش برنج چمپا از حوضه یانگ تسه در چین می آید