افزایش ناگهانی قیمت کفش کوهنوردی آسیا در بازار تبریز

کفش کوهنوردی آسیا باید از پاهای شما محافظت کنند این بدان معنی است که هیچ بریدگی یا آسیبی به پاهای شما از عناصر وارد نمی شود آنها باید راحت باشند شما باید بتوانید بدون ایجاد تاول از آنها استفاده کنید.
آنها باید سبک وزن باشند. وقتی پیاده روی می کنید هزاران بار قدم خواهید گذاشت. هر اونس صرفه جویی شده در بلند کردن پاها انرژی بیشتری برای پیاده روی بیشتر است.

روی کاغذ، یک کفش کوهنوردی با کاف بالا به صورت بیومکانیکی از مچ پا پشتیبانی می کند اما تجربه من از پیاده‌روی با بسته‌هایی تا حدود 40 پوند این بوده است که مهم نیست و تحقیقات نشان داده است که نه تنها اهمیتی ندارد، بلکه حتی می‌تواند شانس شما را برای چرخاندن مچ پا بدتر کند.

اگر آنقدر وزن حمل می کنید که قوزک پاهایتان خم می شود، پس وزن زیادی روی کمرتان دارید. اگر مچ پای خود را زیاد می‌چرخانید، چند تمرین تقویتی مچ پا انجام دهید.

عایق رطوبتی مفهوم دیگری است که روی کاغذ خوب به نظر می رسد اما از نظر عملی به خوبی انجام نمی شود و این برای عایق رطوبتی “تنفس پذیر” مانند Gore-Tex نیز صدق می کند من وارد تمام جزئیات نمی‌شوم، اما پس از هزاران مایل می‌توانم به شما بگویم که شما واقعاً در هنگام پیاده‌روی در زمستان به آن نیاز دارید.

به‌جای جلوگیری از ورود آب، اجازه دهید وارد شود. کفش‌هایی که رویه آن بسیار قابل تنفس است به این معنی است که پاهای شما به راحتی خیس می‌شوند و همچنین به سرعت خشک می‌شوند. از نظر عملی، بیرون رفتن به این معنی است که پاهای شما خشک‌تر شده و کمتر مستعد تاول هستند.

اگر به هر کوهنورد PCT یا AT نگاه کنید، تقریباً همه آنها امروزه از کفش های تنفسی استفاده می کنند بنابراین وقتی کفش پیاده‌روی خود را انتخاب می‌کنید، از رویه‌های تنفس‌پذیر استفاده کنید و نه از نوع ضدآب.