انگشتر عقیق مشهد تهران تبریز

انگشتر عقیق اصل یکی انگشتر های زیبا و محبوب ایرانیان می باشد. در متون و احادیث اسلامی نیز برای انگشتر عقیق خواص معنوی فراوانی بیان شده است که یکی از این موارد اجابت دعا می باشد. انگشتر عقیق مشهد زیباترین انگشتر های عقیق را به شما ارائه می دهد و شما را در خرید و انتخابی بهتر یاری می کند.

انگشتر عقیق مشهد تهران تبریز

قیمت انگشتر عقیق

قیمت انگشتر عقیق

سنگ عقیق از جمله سنگ های جواهری نیمه قیمتی بوده که در ایران از محبوبیت و ارزش معنوی زیادی برخوردار است.

عوامل متعددی بر قیمت انگشتر عقیق اصل یمنی تاثیر می گذارند از جمله شفافیت، عیار و برش و رنگ، اما آن چه که بیشترین تاثیر را دارد ترکیب رنگ و الگوی نگین عقیق می باشد.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت انگشتر های عقیق اندازه نگین می باشد در الگوی و طرحی یکسان انگشتر عقیقی که اندازه بزرگتری دارد قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

عقیق سنگی با قیمتی متوسط به شمار می آید که برخی از انواع آن قیمت بیشتری دارند شاید برایتان جالب باشد تا بدانید گرانترین نوع انگشتر عقیق، عقیق آتشین است که بازتابی زیبا و رنگین کمانی دارد.

نحوه ساخت و جنس رکاب انگشتر عقیق مردانه نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد؛ انگشتر عقیقی که دارای رکابی از جنس طلا می باشد قیمتی بیشتر از انگشتر عقیق با رکاب نقره ای دارد.

به طور کلی جنس رکاب، شبکه کاری روی آن و کیفیت نگین بکار رفته در آن همگی از عواملی هستند که بر قیمت یک انگشتر تاثیر می گذارند.

انگشتر ها یا به صورت دستی و یا به صورت شرکتی ساخته می شوند و بدیهی است که نوع دست ساز آن دارای ارزش هنری بسیاری بوده و قیمت و ارزش بیشتری نیز نسبت به نوعی از آن که با دستگاه ساخته می شود دارد.

منبع استخراج سنگ عقیق از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن می باشد.

به عنوان سخن پایانی به شما توصیه می کنیم تا برای خرید انگشتر عقیق اصل و با کیفیت با جواهرشناسان مشورت کرده و از فروشگاه ها و جواهر فروشی های معتبر خرید کنید؛ انگشتر عقیق مشهد انگشترهای عقیق با کیفیت و اصل را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

انگشتر عقیق تهران

انگشتر عقیق تهران

سنگ عقیق دارای رنگ های متنوع زرد، سفید، سیاه، خاکستری، صورتی و قرمز می باشد؛ که این تنوع در رنگ به دلیل ناخالصی های موجود در این سنگ می باشند؛ هر کدام از این رنگ ها زیبایی خاصی دارند که می توانند مورد پسند واقع شوند.

سنگ عقیق دارای الگو ها و طرح های چشم نواز و بی نظیر طبیعی می باشد.

سنگ عقیق علاوه بر کاربردهای گوناگون به عنوان انگشتر، تسبیح، دستبند، تندیس، دارای خواصی همچون بهبود تمرکز، بهبود کارکرد حافظه و غیره می باشد. سنگ عقیق به سبب خواص سرشار خود به سنگی مقدس شهرت دارد.

سنگ عقیق دارای انرژی بالا، خواص روحی،فواید و خواص جسمی و درمانی می باشد.

از خواص عقیق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبب آرامش می شود و برای درمان مشکل کم خوابی مناسب است.
  • به بهبود کارکرد معده کمک می کند.
  • نقاط مختلف بدن را تقویت می کند و سبب برقراری هماهنگی و تعادل در آن می شود.
  • قابلیت خواندن و حافظه را بهبود می بخشد.
  • در کاهش استرس تاثیر گذار است.
  • در دوران بارداری مفید واقع می شود.

از امامان بزرگوار نیز احادیث بسیاری در شرح فواید انگشتر عقیق نقل شده است.

امام باقر (علیه السلام) درباره انگشتر عقیق فرموده اند: عقیق سرخ، زرد و عقیق قرمز هر سه آن ها کوه هایی در بهشت هستند و هر که انگشتری از عقیق به دست خویش کند به جز خیر و نیکی و وسعت رزق نخواهد یافت.

در سخنی از امام صادق (علیه السلام) درباره انگشتر عقیق آمده است که انگشتر عقیق در دست کنید چرا که مبارک است و هر کسی که انگشتر عقیق داشته باشد امید است که عاقبت بخیر شود.

انگشتر عقیق تهران و انگشتر عقیق مشهد انگشتر های عقیق زیبا و اصل را به شما عرضه می کنند.

انگشتر عقیق شیک

انگشتر عقیق شیک عقیق انواع متفاوتی دارد و جزء متنوع ترین سنگ های جواهر و زینتی محسوب می شود که رنگ قرمز، قهوه ای و سیاه آن شناخته شده تر هستند.

انواع عقیق عبارتند از:

  • عقیق سرخ که در جواهر سازی استفاده می شود.
  • عقیق سیاه
  • عقیق دلربا، عقیقی براق و دارای جلوه بسیار
  • عقیق سلیمانی
  • عقیق رطبی
  • عقیق سبز

در ساخت انگشتر های عقیق مردانه و زنانه از رنگ های متفاوتی شامل زرد، سبز و قرمز و غیره استفاده می شود که زیبایی انگشترهای عقیق را دو چندان می کند همچنین این انگشتر ها در انواع مختلفی از جمله طرح هایی از نقره و انگشتر طلا در بازار موجود هستند که بسیار شیک، زیبا و برازنده می باشند.

نکته مهمی که در انتخاب و خرید انگشتر وجود دارد این است که به اندازه انگشت، طرح و رنگ انگشتر و رنگ پوست توجه داشته باشید تا بتوانید انگشتری زیبا و شیک را انتخاب کنید.

انگشتر عقیق مشهد با ارائه زیباترین و شیک ترین طرح ها و رنگ ها، انگشتر عقیق شیک متناسب با سلیقه زیبایتان به شما عرضه خواهد کرد.

انگشتر عقیق زنانه

انگشتر عقیق زنانه

خان ها علاقه فراوانی به انواع انگشتر جواهرات خصوصا انگشتر عقیقو مانند اینها دارندکه از انواع انگشتر های محبوب و زیبا در بین خانم ها می باشد و تمایل زیادی به استفاده از آن دارند چرا که از خواص آن مطلع می باشند.

این نوع از انگشتر در انواع، رنگ ها و طرح های متنوعی وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنبد که یکی از نمونه های بسیار جذاب آن انگشتر عقیق سلطنتی می باشد.

انگشتر عقیق دارای خواص و فواید بسیاری برای روح و جسم می باشد از جمله رفع ترس، رفع فقر، ایجاد خوش اقبالی و دور کردن انرژی های منفی، آرامش و آسایش، بهبود کارکرد دستگاه گوارش، تقویت حافظه و بسیاری از خواص دیگر می باشد.

یکی از زیباترین و بهترین رنگ های انگشتر عقیق رنگ سبز است که سبب بهبود و افزایش تعادل میان جسم و روح می شود و قدرت شفا بخشی شگفت انگیزی نیز دارد.

یکی از انواع انگشترهای عقیق که کاربرد فراوانی نیز در بین خانم ها دارد و نوعی از جذابترین عقیق ها به شمار می رود عقیق سرخ می باشد.

این نوع از عقیق انرژی های منفی را دور می کند و قدرت بدنی را افزایش می دهد.

استفاده از انگشترهای عقیق زنانه خستگی و استرس را از فرد دور می کند و علاوه بر این در اسلام نیز بر استفاده از آن تاکید شده است.

در خرید انگشتر های زنانه باید نکاتی را مد نظر قرار داد و به آن ها توجه کرد مانند رنگ طبیعی، طرح و الگوهای زیبا و جالب، اندازه نگین و بافت مناسب و مواردی دیگر که از جمله این نکات هستند و ارزش یک انگشتر عقیق نیز به آن ها بستگی دارد.

انگشتر عقیق مشهد انواع انگشتر عقیق زنانه را در زیباترین طرح ها، بالاترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنند.