تغذیه در محیط مدرسه با استفاده از رژِیم غذایی!

با انتخاب این سیاست، بیش از 75٪ از دانش آموزان واجد شرایط دریافت وعده های غذایی رایگان و کاهش یافته بودند. بیش از 90٪ از دانش آموزان سالاد کلم و انار و هویج در این منطقه در NSLP (ارتباط شخصی، مدیر خدمات تغذیه مدرسه منطقه، سپتامبر 2015) شرکت می کنند.

بنابراین، این مدارس دارای نرخ بالایی از فقر هستند، به طوری که بسیاری از دانش آموزان در بیابان های غذایی با ناامنی غذایی بالا زندگی می کنند. بنابراین، تغییر در محیط غذایی مدرسه می تواند تأثیر عمده ای بر دریافت رژیم غذایی دانش آموزان داشته باشد.

هدف اصلی این تحقیق مقایسه انتخاب FV (تعداد و اندازه قسمت اولیه) و ضایعات/مصرف (درصد ضایعات و اندازه مصرف شده) قبل و 1 ماه پس از نصب نوار سالاد  آب سیب برای اسهال بود که از طریق روش‌های ضایعات بشقاب تصویر دیجیتال (DI) ارزیابی شد.

18 فرض بر این بود که هم انتخاب FV و هم مصرف پس از نصب سالاد بار افزایش می یابد و ضایعات کاهش می یابد. ادراک دانش آموزان از سالاد بارها پس از نصب آنها نیز با استفاده از یک نظرسنجی کوتاه ارزیابی شد.

نتایج ممکن است تأثیرات اولیه یک ماهه سالاد بارها در مدارس کم درآمد شرکت کننده در NSLP را نشان دهد.

یک ماه طرز تهیه ترشی لیته گل کلم قرار گرفتن در معرض سالادها در NSLP تعداد FVهایی را که کودکان انتخاب می کردند افزایش داد، اما مصرف FV را کاهش داد.

تحقیقات طولانی‌مدت‌تری برای بررسی تأثیر پایدار میله‌های سالاد پس از قرار گرفتن در معرض طولانی‌مدت مورد نیاز است.

مطالعات آینده باید شامل مقایسه بین مدارس با و بدون بار سالاد، و جفت کردن سالاد بارها با استراتژی های اضافی برای بررسی تاثیر آنها بر الگوهای مصرف رژیم غذایی باشد. تحقیقات آتی نیز باید اثرات سیاست ها را بررسی کند

قدردانی ها
این کار توسط Impact 100 برای Greater Richmond Fit4Kids (محقق اصلی: Mary Dunne Stewart) تامین شده است. این پروژه توسط جایزه علوم بالینی و ترجمه شماره UL1TR000058 از مرکز ملی پارچه کرپ کش پیشرفت علوم ترجمه پشتیبانی شد.

محتوای آن صرفاً بر عهده نویسندگان است و لزوماً بیانگر دیدگاه‌های رسمی مرکز ملی پیشرفت علوم ترجمه یا مؤسسه ملی سلامت نیست. نویسندگان مایل به تصدیق هستند.

  • تبلیغات
  1. نان پرنده جدیدترین دستاورد انسان
  2. حجم نهایی کیک و فیبر چای سبز
  3. از بین رفتن دغدغه کار جوانان در سال 1402
  4. فرمول های تضمینی برای خوشحال بودن در کار