تیشرت ها جزء اصلی کمد لباس‌های روزمره ما هستند

انواع تیشرت ورزشی جزء اصلی کمد لباس‌های روزمره ما هستند، احتمالاً به دلیل تنوع فوق‌العاده‌ای که دارند.

آن‌ها می‌توانند به‌عنوان یک بوم خالی برای آثار هنری کار کنند به گونه‌ای که تیشرت مردانه دیگر نمی‌توانند و این بدان معناست که امکانات برای طراحی تی‌شرت بی‌پایان است.

از مشاغل گرفته تا تیم‌های بسکتبال، گروه‌های موسیقی و مهمانی‌های مجردی، یک پیراهن عالی می‌تواند بیانیه بزرگی باشد.

هر پیامی که تیشرت گوچی شما می‌فرستد، اگر می‌خواهید شنیده شوید به سبک طراحی متناسب با آن نیاز دارید، برای شروع، ما 50 طرح تی شرت را گردآوری کرده ایم که توجه شما را جلب می کند.

تیشرت
لباس‌ها علاوه بر اینکه ما را گرم نگه می‌دارند و برهنه نمی‌شوند، اعتماد به نفس و تصویر خود را افزایش می‌دهند.

حال تصور کنید که آیا این احساس با برند شما مرتبط است یا خیر و این نه تنها برای مصرف کننده بالقوه بلکه برای کارمندان، افرادی که به طور روزانه با برند شما کار می کنند نیز مهم است.

یکی از چالش های مرتبط با تیشرت دخترانه سفید برای یک کسب و کار، واداشتن مردم به پوشیدن آن است، مگر اینکه طراحی کاملاً خلاقانه و استثنایی باشد، پیدا کردن افرادی که آن را بپوشند به سختی می‌توان یافت.

هیچ‌کس نمی‌خواهد فرصت مد را برای تبدیل شدن به بیلبورد پیاده روی شما از دست بدهد.

یک نکته مفید از تصاویر برای بیان داستان طراحی استفاده کنید. نام شرکت ها، شعارها یا هر نوع متن شرکتی باعث می شود طراحی تی شرت شبیه یک تبلیغ باشد.

اگر شرکت شما شخصیت برندی دارد که خود را به تصویرسازی قدرتمند می‌رساند (و البته اینطور است)، سطح فروش را کنار بگذارید و روی هنر تمرکز کنید.

اگر میزبان یک کنفرانس هستید، در حال حاضر مخاطبانی دارید که به اندازه کافی برای خرید بلیط سرمایه گذاری کرده اند، بنابراین خرید تی شرت باید بیهوده باشد.

اما فراتر از فروش، یک رویداد راهی عالی برای ایجاد یادگاری هایی است که شرکت کنندگان می توانند به گذشته نگاه کنند (و تجربه خود را با نام تجاری شما به هم متصل کنند).

  • منابع:
    1. 50 t-shirt design ideas that won’t wear out
  • تبلیغات: 
    1. در یکی از مطب های زالودرمانی به دلیل شکایات بسته شد
    2. 5 روش برای اینکه 6 ماهه پولدار شوید
    3. هواپیمایی پر از پول در آسمان ترکیه
    4. با خوردن شلیل به تقویت حافظه خود کمک کنید!