جدیدترین قابلمه چدن مارک mgs با فروش استثنایی در بازار

قابلمه چدن مارک mgs جزء جدایی ناپذیر آشپزخانه هستند سرآشپزها زمان و پول خود را صرف خرید بهترین ظروف ممکن برای آشپزخانه و رستوران خود می کنند با این حال، در گذشته، انتخاب خاص مواد ظروف پخت و پز به اندازه امروز مهم نبود.

این به این دلیل است که امروزه اطلاعات زیادی برای همه فلزات به راحتی در دسترس است بنابراین، نه تنها برای سرآشپزها مهم است که انتخاب های محتاطانه ای برای ارضای علایق خود داشته باشند، بلکه عموم مردم نیز به فلزات خاصی که غذای آنها تهیه می شود، علاقه دارند.

احتمالاً متداول ترین فلزی که برای ساخت قابلمه پخت و پز استفاده می شود، فولاد ضد زنگ است فولاد ضد زنگ آلیاژی از آهن و کروم است و در اوایل دهه 1800 شروع به توسعه کرد، اما برای استفاده در آشپزخانه سنتز نشد تا اینکه…نمایش مطالب بیشتر…
بهترین ظروف پخت و پز آن است که دارای بالاترین میزان نیکل باشد.

قابلمه

غلظت کروم – نیکل معمولاً به صورت عددی مشخص می شود که عدد اول به محتوای کروم اشاره دارد در حالی که عدد دوم به محتوای نیکل اشاره دارد محتوای Chromium معمولاً در «18» خواهد بود این بدان معنی است که بین 18/8 و 18/10، تابه با کیفیت برتر دومی است این تابه ها عمر طولانی تری دارند، بهتر پخته می شوند و حتی برای نگهداری و مراقبت از آنها به تلاش کمتری نیاز دارند.

احتمالاً به دلیل این واقعیت است که فولاد ضد زنگ آلیاژی از مواد مختلف با ویژگی های متفاوت است، گرما را به طور یکنواخت در طول سطح خود هدایت نمی کند.

این بدان معناست که غذا به طور یکنواخت در تابه های فولادی ضد زنگ پخته نمی شود برای اکثر غذاها، این یک نگرانی حیاتی نیست، اما برای غذاهای حساس مانند فوم ها و برخی سس ها، فولاد ضد زنگ توصیه نمی شود قابلمه فولادی ضد زنگ مدرن با داشتن یک ورق آلومینیوم یا مس در بین دو ورق فولاد ضد زنگ با این مشکل مقابله می کنند و در نتیجه رسانایی را بهبود می بخشند.