خودکار هشت رنگ الوند که در اثر حرارت رنگ آن تغییر می کند

بحث در مورد اینکه آیا خودکار هشت رنگ الوند شما روی دست خط شما تأثیر می گذارد یا خیر، ادامه دارد البته دارد البته ابزار شما مهم است. ویژگی های نوشتاری خودکار بر نحوه نوشتن و همچنین ظاهر دست خط شما تأثیر می گذارد.

از آنجایی که خودکارهای فواره ای بی دردسرترین تجربه نوشتن را در بین تمام خودکارها دارند، دست خط شما دقیقاً بی دردسر و صاف به نظر می رسد.

قلم های آبنما نیز پویاتر هستند شما می توانید از بین انواع اندازه ها و طرح های مختلف نوک را انتخاب کنید که به نوبه خود دست شما را تغییر می دهد با هر قلمی متفاوت می نویسم.

آنها همچنین باعث می شوند دست خط شما بهتر به نظر برسد
اما علاوه بر اینکه بر نحوه نوشتن شما تأثیر می گذارد، به سادگی با هر قلم دیگری متفاوت به نظر می رسد تقریباً همیشه می توانید بگویید که آیا چیزی با قلم آب نوشته شده است یا نه این خط مشخصه را در خود دارد.

خودکار

عمل نوشتن یک تمرین حرکتی بسیار پیچیده است نه تنها دست خود را برای نوشتن حرکت می دهید، بلکه مغز شما دست شما را هدایت می کند.

همزمان مغز و ماهیچه های شما حروفی را که می نویسید به یاد می آورند و به یاد می آورند به علاوه، شما باید کلماتی را که می خواهید بنویسید به دست آورید.

بنابراین مناطقی در مغز که مسئول تفکر، زبان، حافظه و حرکت ماهیچه‌ای هستند، همزمان فعال می‌شوند! حال اگر آن را با عمل تایپ مقایسه کنید، لازم نیست به یاد داشته باشید که چگونه نامه بنویسید، یا چگونه آن را روی کاغذ بیاورید برای مغز شما بسیار دشوارتر است، بنابراین فعالیت مغزی کمتری ایجاد می کند.

حتی پیشنهاداتی وجود دارد که ممکن است برای سالمندان مفید باشد که با افزایش سن به نوشتن روی کاغذ ادامه دهند تا مغز را آموزش دهند.