در گذشته از شیشه سکوریت 15 میل برای روشن کردن آتش استفاده می شد

شیشه سکوریت 15 میل با قاب های ساخته شده از مواد مختلف استفاده می شود در بیشتر موارد شیشه های مقاوم قاب بندی نمی شوند و برای ساخت و ساز از شیشه بدون فریم استفاده می شود درب های مقاوم بدون قاب و درب شیشه ای کشویی بدون قاب امروزه به طور گسترده در ساختمان های صنعتی، دانشکده ها و پروژه های مسکن استفاده می شود.

یکی از طرح های شیک و جذاب درب شیشه ای، درب شیشه ای بدون فریم وصله است درب های دیگر عبارتند از درب های پارتیشن شیشه ای، درب های پارتیشن کابین و بسیاری موارد دیگر. اینها انواع رایج شیشه های مقاوم هستند که عمدتاً در پروژه های مسکونی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

شیشه سکوریت در اندازه های مختلف بنا به نیاز یا استفاده موجود است ضخامت شیشه ساختمان معمولاً بین 1.5 میلی متر، 1.8 میلی متر، 2 میلی متر و 2.2 میلی متر تا 19 میلی متر است در ساخت و ساز مدرن شیشه به عنوان یکی از متریال های مجلل و زیبا به حساب می آید.

شیشه

با این حال، هنگامی که صحبت از ایمنی به میان می‌آید، شیشه سکوریت امن‌ترین و مطمئن‌ترین ماده‌ای است که می‌توان از آن برای اهداف ساختمانی استفاده کرد در ساختمان‌های مسکونی یا صنعتی، ساختمان‌های شیشه‌ای جلوه‌ای جذاب و منظره به ارمغان می‌آورند.

نصب و تثبیت شیشه های سخت شده بسیار سخت است زیرا برای نصب صاف و بی ضرر به متخصصین نیاز است. برای در و پنجره از upvc و فریم های چوبی به عنوان دوستدار محیط زیست استفاده می شود فولاد تخت و شیشه خمیده متعلق به شیشه ایمنی است به طور گسترده در درب ها و پنجره های ساختمان های بلند، دیوارهای پرده شیشه ای، شیشه های پارتیشن داخلی، سقف روشنایی، دسترسی آسانسور به مناظر، مبلمان، نرده های محافظ شیشه ای و غیره استفاده می شود.