راهنمای انگشتر مردانه

پوشیدن اکسسوری برای مردان تیزبین راهی عالی برای ابراز وجود و بیان استایل و شخصیت خود است. با تشکر از هنرمندان هیپ هاپ و ستاره های ورزشی. جواهرات مردانه محبوبیت و مقبولیت بیشتری پیدا کرده است.

با این حال، در حالی که بسیاری از مردان از انباشته شدن زنجیر طلا خوشحال هستند، برای بسیاری از مردان پوشیدن بیش از یک حلقه در یک زمان ناخوشایند است. اغلب این امر ناشی از ندانستن نحوه قرار دادن حلقه ها برای ایجاد ظاهری پویا است که زیاد یا ناراحت کننده نباشد. اگر آشنا به نظر می رسد نشان دهید که خوش شانس هستید این راهنمای نهایی مردان برای پوشیدن انگشترهای متعدد است.

اختلاط و تطبیق فلزات
وقتی صحبت از هر نوع زیورآلاتی می شود اغلب نظرات متناقضی در مورد آلیاژهای فلزی وجود دارد. در حالی که برخی ادعا می کنند که این یک کلاهبرداری ساده و واضح است، برخی دیگر این تفکر را منسوخ و سفت و سخت می دانند.

در نهایت، آلیاژ کردن فلزات مانند نقره، پلاتین. و طلای سفید، رزگلد و طلای زرد همه در مورد سبک شخصی هستند. گاهی اوقات ساده کردن ظاهر با انتخاب فلز و چسبیدن به آن است. زیرا باعث می شود نمایش های تئاتری جذاب نباشند.

هنگام ایجاد ظاهر یک حلقه آلیاژی شما باید هر جواهرات دیگری را که می پوشید در نظر بگیرید، نه فقط انگشترتان سنگ قیمتی، مثلاً آیا ساعت، دستبند یا گردن بند دارید؟ نیازی نیست خود را فقط به جواهرات ساخته شده از همان فلز محدود کنید. (مگر اینکه بخواهید)، اما آیا باید به همه اکسسوری‌هایی که می‌پوشید به‌عنوان ظاهری همسان نگاه کنید و نه یک تکه جداگانه از زنجیر سرد مورد علاقه‌تان، عشق، ورزش، و؟ چرا اکسسوری گردن مورد علاقه خود را با انتخاب حلقه ای که نشان دهنده استفاده از الماس است برجسته نکنید؟

ایجاد کنتراست
کلید ایجاد ظاهری چند حلقه ای که شیک تر از ظاهری باشد، کنتراست است. حلقه های روی هم با همان شکل و اندازه ظاهری باشکوه و ملایم خواهند داشت.

اولین چیزی که برای کنتراست باید به آن فکر کنید عرض است. دو نوار پهن یا باریک مجاور چه از انگشتان مختلف استفاده کنید یا از یک انگشت زیبایی کمتری نسبت به ترکیب حلقه های پهن و باریک دارد. اگر قصد دارید بیش از یک حلقه را در یک انگشت قرار دهید، این ترکیب عرض حلقه بسیار مهم است.

به همین ترتیب یک حلقه متضاد با مشخصات بالا – حلقه ای که از انگشت شما بیرون می آید – با یک حلقه صاف یا با مشخصات پایین، بعد جالبی ایجاد می کند. آوردن یک حلقه ازدواج ساده بین حلقه مهر الماس و حلقه فرعون، در عین خوش سلیقه بودن، چشم نوازتر است.

قیمت سنگ مرمریت

در مرحله بعد، باید بافت حلقه را در نظر بگیرید. انتخاب یک بند ساده خیلی سخت به نظر می رسد. در حالی که بسیاری از بافت ها یا حلقه های طرح دار اغراق آمیز هستند. چشم ها نیاز به استراحت دارند تطبیق حلقه ساده با حلقه ای با بافتی مجلل، هر قطعه به دلیل زیبایی منحصر به فرد خود مورد تحسین قرار می گیرد.

در نهایت، هنگام مراقبت از ظاهر چند حلقه ای خود ترکیبی از سبک های حلقه را انتخاب کنید. انگشتر پنج انگشت اگرچه هر کدام اندازه و بافت متفاوتی دارند. اما زیاد جالب نیست. اما حلقه مهر مورد علاقه خود را با یک حلقه ناگت ترکیب کنید که صادرات فیروزه را رونق داده است. نوارهای شیک، حلقه های سرآستین و حلقه های زنجیره ای و ناگهان می توانید به آن حالت دهید.