روش انتخاب انگشتر مردانه

انگشتر الماس واقعی چیزی است که می توان آن را نماد عشق به عروس و داماد نامید. و هر دوی آنها باید همیشه این نماد عشق را روی انگشتان خود داشته باشند. بنابراین باید در انتخاب انگشتر الماس واقعی دقت کرد. مخصوصا برای مردانی که هر کدام سبک زندگی متفاوتی دارند. و اینگونه زنانی مثل ما انتخاب خواهند کرد انگشتر الماس مردانه چگونه او را بیشتر دوست داشته باشیم؟ عروسی، منتظر نباشید، عجله کنید تا یک متخصص جواهرات مانند جواهرات زیبای پیدا کنید که برای کمک به دختران بیاید. حلقه الماسی را انتخاب کنید که معشوق شما را بیشتر راضی کند. چه تکنیک ها و اصولی وجود دارد؟بیایید ببینیم.

ابتدا انتخاب کنید که آیا یک حلقه الماس برای مردان با الماس می خواهید یا بدون الماس.

زیرا هر مردی ترجیحات و شخصیت های متفاوتی دارد. بنابراین، اولین چیزی که یک عروس باید بتواند پاسخ دهد این است دامادهای ما جزو چه تیپ مردانی هستند؟ ممکن است یک حلقه الماس با اندازه حدود 20-30 ست انتخاب کند که خیلی بزرگ نیست، مناسب است. یا یک سایز کوچکتر با 2-3 حلقه الماس برای داماد که زیاد لباس نمی پوشد انتخاب کنید. اما اگر داماد مرد باشد، کار می کند، راه می رود، زندگی سختی دارد و دوست ندارد جواهرات و آنچه هست بپوشد توصیه می شود انگشتری تمیز انتخاب کنید که به راحتی در زندگی روزمره روی انگشت شما قرار گیرد و با هر لباسی هماهنگ باشد. زیرا طراحی ساده ای است که می توان آن را بدون دست و پا زدن پوشید.

طرح و پرداخت انگشتر مردانه الماس که جزو سنگ قیمتی را انتخاب کنید.

این موضوع در انتخاب انگشتر الماس مردانه نیز اهمیت دارد. زیرا باید با استفاده، شخصیت و سبک زندگی داماد همخوانی داشته باشد. این به عروس کمک می کند تا مدل حلقه داماد را به راحتی انتخاب کند و بیشتر به او می آید. که حلقه اصلی مردانه است یک سایه و یک مات وجود خواهد داشت. طرح‌های مات در طرح‌های سندبلاست و خزدار موجود هستند که شخصیت‌های متفاوتی را می‌دهند. عروس ممکن است سبک حلقه را عمدتا بر اساس کار و فعالیت های روزانه داماد انتخاب کند. اگر داماد مرد اداری منظمی است که در زندگی روزمره فعالیت های هیجان انگیز انجام نمی دهد. شاید یک انگشتر ساده انتخاب کنید که جلوه ای خوب و کمی حالت جواهر به شما بدهد. از سایه خانه اما اگر داماد هستید که فعالیت روزانه‌ای مانند پادریایی دارید، ممکن است مجبور شوید به جای آن یک سمت ماسه‌بلاست یا خزدار را انتخاب کنید. زیرا هنگامی که علائم به اندازه تمیز نیست در حال حاضر، الگوی خز گربه نسبت به سندبلاست محبوبیت بیشتری دارد زیرا مدرن تر و جوان تر به نظر می رسد صادرات فیروزه رونق بسیاری دارد.

قیمت سنگ مرمریت

رنگ قاب انگشتر الماس مردانه را انتخاب کنید.

علاوه بر طرح و جنس حلقه ازدواج رنگ خانه به همان اندازه مهم است زیرا عروس باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرد. داماد نیز مانند رنگ پوست، ترجیحات شخصی سلیقه و استایل داماد یا انتخاب تطابق با لوازم جانبی دیگر که داماد از قبل می پوشد، مانند حلقه های مد، ساعت و … بدن عمدتاً دارای 3 رنگ طلایی سفید، طلایی صورتی، طلایی است که هر کدام برای رنگ پوست و استایل های مختلف داماد مناسب است. اما در بیشتر موارد ابتدایی ترین و پرطرفدارترین مسکن است انگشتر الماس با استفاده از طلای سفید زیرا برای همه رنگ پوست ها مناسب است و به راحتی در زندگی روزمره پوشیده می شود. با هر چیزی قابل پوشیدن است زیاد فکر نکن