روفرشی رز مریم یزد در فصل تابستان قابلیت خنک کننده دارد

روفرشی رز مریم یزد و زیرانداز نیز به کنترل طنین صدا کمک می کند، اصطلاحی که برای توصیف میزان زنده ماندن صدا در اتاق استفاده می شود.

خانه‌های پر طنین معمولاً مکان‌هایی پر سر و صدا و «پژواک» هستند که ارتباط گفتاری، به‌ویژه از طریق تلفن، دشوار است.

نصب روفرشی و زیرانداز زمان طنین طولانی را به سطوح قابل قبولی کاهش می دهد در حالی که گزینه‌های دیگری برای جذب صدا مانند کاشی‌ها و پانل‌های سقف صوتی وجود دارد، ضربه‌های کف را کاهش نمی‌دهند و به همین دلیل نمی‌توانند به همان کاهش کلی در سطوح نویز دست یابند.

کاهش صدا دلیل دیگری است که چرا روفرشی یک انتخاب عالی برای پوشش کف است که در آن عملکرد و مد اهمیت دارد.

روفرشی

یک مطالعه بزرگ توسط انجمن آسم و آلرژی آلمان (DAAB) نشان داد که روفرشی دیوار به دیوار گرد و غبار موجود در هوا را به نصف میزان موجود در بالای سطوح سخت کفپوش کاهش می دهد.

محققان به این نتیجه رسیدند که برای افراد حساسی که قبلاً از آسیب قبلی به راه‌های هوایی خود رنج می‌برند، انتخاب مواد کفپوشی که گرد و غبار را ببندد و آن را به هوای تنفسی منتشر نکند، یک جنبه پیشگیرانه ضروری است.

روفرشی همچنین با کاهش سر و صدای بیش از حد، که عامل اصلی استرس و تحریک است، به محیط داخلی آرام‌تر کمک می‌کند.

یک جاروبرقی خوب، توجه سریع به ریزش‌ها و تمیز کردن حرفه‌ای فرش هر 12 تا 18 ماه به حفظ ظاهر جدید فرش تا زمانی که ممکن است کمک می‌کند و تضمین می‌کند که روفرشی همچنان نقش مثبتی در کیفیت هوای داخل خانه دارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید که بخوانید: “استفاده از جوش شیرین چقدر برای از بین بردن لکه ها موثر است؟”
این به این معنی نیست که روفرشی بدون عیب است.

مسائل نگهداری و همچنین حساسیت به لکه و رطوبت می تواند عمر کف شما را به شدت کاهش دهد به همین دلیل است که انجام تحقیقات کامل قبل از خرید بسیار مهم است.