سرکه وردا کوچک موجب مرگ ماهی های دریای عمان شد

آیا خراش روی میز چوبی دارید که هر بار که به آن نگاه می کنید توجه شما را جلب می کند؟ برای اینکه کمتر به چشم بیاید، مقداری سرکه وردا کوچک مقطر یا ید و ید را در یک شیشه کوچک مخلوط کنید و روی خراشیدگی آن را با قلم موی کوچک هنرمند رنگ کنید.

برای چوب‌های تیره‌تر از ید بیشتر و برای رنگ‌های روشن‌تر از سرکه بیشتر استفاده کنید شما می خواهید این هک های نظافتی نابغه را از نظافتچی های حرفه ای خانه بدزدید.

شمع ها برای ایجاد حالت رمانتیک عالی هستند، اما اگر موم شمع ذوب شده را روی مبلمان چوبی خود قرار دهید، می تواند به سرعت بد شود.

برای از بین بردن آن، ابتدا موم را با استفاده از یک سشوار در داغ ترین حالت آن نرم کنید و تا جایی که می توانید با دستمال کاغذی پاک کنید.

سپس با مالش با پارچه ای آغشته به محلولی از قسمت های مساوی سرکه سفید و آب، آنچه را که باقی مانده است، بردارید با یک پارچه نرم و جاذب پاک کنید.

سرکه

ترکیب سرکه و جوش شیرین یکی از موثرترین راه‌ها برای رفع گرفتگی و بوی بد مجاری است همچنین برای لوله های شما (و کیف پول شما) بسیار ملایم تر از پاک کننده های تخلیه تجاری است.

از یک قیف برای ریختن 1/2 فنجان جوش شیرین و سپس 1 فنجان سرکه در آبکش استفاده کنید.

وقتی کف فروکش کرد، آن را با آب داغ بشویید پنج دقیقه صبر کنید و سپس دوباره با آب سرد بشویید این روش علاوه بر رفع انسداد، باکتری های ایجاد کننده بو را نیز از بین می برد.

همچنین استفاده های زیادی از سرکه برای آشپزخانه شما وجود دارد.

اگر اخیرا یک استیک سوزانده اید یا اگر عمه سیگاری شما اخیراً به ملاقات شما رفته است با قرار دادن یک کاسه کم عمق تقریباً سه چهارم پر از سرکه سفید یا سرکه در اتاقی که این عطر است، بوی دود ماندگار را از بین ببرید.

قوی ترین اگر بو در کل خانه شما نفوذ کرد از چندین کاسه استفاده کنید این بو باید در کمتر از یک روز از بین برود.

همچنین می توانید بوی دود تازه سیگار را در داخل اتاق با مرطوب کردن پارچه ای با سرکه و کمی تکان دادن آن به سرعت از بین ببرید.