غافلگیری دزدان فروشگاه کاشی بین کابینتی محله مرتضی گرد

اگر دکوراسیون آشپزخانه شما تک رنگ است، کابینت دیواری و کاشی بین کابینتی جدید یا ترکیبی جلوه آشپزخانه شما را بیشتر می کند.

اگر دیوار اصلی پشت اجاق گاز شما فضای زیادی دارد، می توانید از انواع طرح های کاشی به عنوان پوشش دیوار استفاده کنید و در عین حال از شلوغی آن جلوگیری کنید.

به عنوان مثال، می توانید از زمانی که طرح و ایده خود را مشخص کردید، استفاده کنید، ابتدا سعی کنید کاشی های معرق شیشه ای را روی میز قرار دهید تا ببینید چه رنگ ها و طرح هایی با هم مطابقت دارند.

با فویل مسی حاشیه ای ایجاد کنید که چند اینچ تا لایه اصلی دیوار کشیده شود. انواع کاشی های معرق گلس را در فروشگاه اینترنتی اوتیل بررسی کنید.

کاشی

شکستن انواع کاشی ها تقریبا امکان پذیر است، اما کاشی های شیشه ای به دلیل اینکه به صورت عمودی قرار می گیرند کمتر در معرض آسیب هستند.

ابزار سنگینی مانند میکسر و مخلوط کن ممکن است از دست شما خارج شود و به آنها برخورد کند، در این صورت احتمالاً کاشی ها می شکند اما بسیار کم.

می توانید از کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید و کاشی های براق و سرامیک مترو با هم استفاده کنید.

همیشه مجبور نیستید از کاشی های موزاییک شیشه ای استفاده کنید.

کاشی های موزاییک شیشه ای چیست؟

کاشی های موزاییک شیشه ای همانطور که از نام آن پیداست کاشی هایی هستند که از شیشه ساخته شده اند.

تکه های کوچک کاشی های شیشه ای با توری فایبرگلاس به هم وصل شده و داخل قالب پشت توری در اندازه ها و رنگ های مختلف قرار می گیرند.

بنابراین می توان گفت کاشی شیشه ای و کاشی چسبی محصول و متریالی جدید در صنعت ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی به ویژه در طراحی دکوراسیون آشپزخانه و کابینت است.

به عبارتی کاشی های شیشه و سرامیک را می توان نسل جدید دیوارپوش های موجود در بازار نامید که بسیار محبوب شده اند. طرح های مختلف کاشی معرق شیشه ای را می توانید در فروشگاه اینترنتی Otile مشاهده کنید.

  • منابع:
    1. ADVANTAGES OF GLASS MOSAIC TILES
  • تبلیغات: 
    1. محصولات چرمی اصل رطوبت را جذب می کنند، اما چرم مصنوعی
    2. ذرت کنسرو شده ای که من با آن مقایسه کردم حاوی نمک و شکر است
    3. ملامین می تواند به افزایش سود شما کمک کند
    4. میگو یک سخت پوست با هوش بالا!