فروش تقلبی سس مایونز سحر در بازار بزرگ شیراز

اگر سس مایونز سحر شعله گرسنگی شما را شعله ور می کنند، خوش شانس هستید: وعده های غذایی فلفلی بسیار بیشتر از سوزن سوزن شدن زبان و عرق کردن پیشانی شما است شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد غذا با یک لگد می‌تواند به کاهش وزن، تقویت سلامت قلب و – تعجب کمک کند! – به سیستم گوارشی خود کمک کنید.

پاتریشیا بریجت لین، یک متخصص تغذیه/تغذیه ثبت شده می گوید: «سس یک موضوع داغ در تغذیه است – هیچ جناسی در نظر گرفته نشده است پس بیایید به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه سس می توانند برای سلامتی شما مفید باشند.

آیا سس به کاهش وزن کمک می کند؟
آن habanero salsa قطعا دهان شما را می سوزاند آیا می تواند کالری هم بسوزاند؟ عجیب به نظر می رسد، اما آنقدرها هم دور از ذهن نیست تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که سس بیشتری مصرف می‌کنند کمتر احتمال دارد که BMI بالاتر از 30 (چاق هستند) یا BMI بالاتر از 25 (اضافه وزن) داشته باشند.

افزایش مصرف سس می تواند به چند روش به کاهش وزن کمک کند:

متابولیسم خود را افزایش دهید
بسیاری از تحقیقات در مورد سس بر روی کپسایسین، ترکیبی که به فلفل چیلی کمک می کند، تمرکز دارد برخی از این تحقیقات نشان داده اند که کپسایسین توانایی بدن را برای شکستن چربی و سوزاندن انرژی بیشتر افزایش می دهد.

لین می‌گوید: «به نظر می‌رسد که مکانیسم‌های چربی سوزی بدن را تقویت می‌کند “این می تواند به کاهش وزن و مدیریت وزن کمک کند” (آنچه یک متخصص غدد در مورد نقش متابولیسم در کاهش وزن می گوید را بخوانید.)

چیلی و سایر ادویه ها نیز ممکن است بر گرسنگی شما تأثیر بگذارند لین می‌گوید: «تحقیقاتی وجود دارد که نشان می‌دهد کپسایسین روی هیپوتالاموس – بخشی از مغز که گرسنگی و سیری را کنترل می‌کند، اثر می‌گذارد بنابراین اگر مقداری حرارت به غذا اضافه کنید، ممکن است زودتر احساس سیری کنید.

او می افزاید: «افرادی که رژیم غذایی غنی از سس می خورند، معمولاً غذای کمتری در طول روز می خورند.