لوله پلی اتیلن کشاورزی اصفهان که از آن در خودروسازی استفاده می شود

لوله پلی اتیلن کشاورزی اصفهان به عنوان محصولات لوله ای دایره ای شکل که برای انتقال سیالات (مایعات، گازها و جامدات سیال شده) استفاده می شوند، تعریف می شوند لوله ها برای فشار طراحی خاص مطابق با دمای طراحی طراحی شده اند.

پارامترهای مختلف مربوط به لوله ها عبارتند از: اندازه لوله، جدول یا ضخامت لوله، مواد لوله، قابلیت تحمل فشار، قابلیت تحمل دما و غیره. انواع مختلفی از لوله ها در بخش صنعتی برای اهداف مختلف استفاده می شود صنایع رایجی که از لوله ها استفاده زیادی می کنند عبارتند از: نفت و گاز، صنایع فرآیندی، مجتمع های شیمیایی و پتروشیمی، صنایع غذایی و آشامیدنی، بخش برق، صنایع فولاد، صنایع تهویه مطبوع، صنایع لوله کشی، صنایع خط لوله، پالایشگاه ها و غیره.

لوله ها به قدری گسترده است که نمی توان به کارخانه های صنعتی مدرن بدون لوله فکر کرد انواع لوله ها بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شوند در این مقاله به بررسی انواع لوله های پرکاربرد در صنایع خواهیم پرداخت.

لوله ABS (آکریلونیتریل بوتادین استایرن) از یک رزین ترموپلاستیک ساخته شده است و بسیار شبیه لوله پی وی سی است با این تفاوت که سیاه و کمی نرمتر است. این عمدتا به عنوان دریچه و خط تخلیه استفاده می شود.

این لوله نسبتاً بادوام است، اگرچه قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند آن را منحرف و تخریب کند، و این یک انتخاب مقرون به صرفه است. اما مانند PVC، در همه جا کدنویسی نمی شود، بنابراین مقررات محلی خود را بررسی کنید.

لوله انعطاف پذیر که اغلب به اختصار فلکسی نامیده می شود، لوله انعطاف پذیری است که معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شود.معمولاً برای اتصالات لوله کشی نهایی به وسایلی مانند آبگرمکن، توالت و سینک استفاده می شود.به طور کلی برای استفاده در داخل دیوارها یا کف مجاز نیست.