پیدا شدن بزرگترین کفش اسپرت در غار علی صدر

اگر قصد دویدن دارید، باید به جای یک جفت کفش معمولی پیاده روی، یک جفت کفش اسپرت بپوشید این به این دلیل است که پاهای شما سه برابر وزن شما را هنگام دویدن تحمل می کنند، در حالی که پیاده روی فقط نیمی از آن را می گیرد.

دویدن نیز تاثیر بیشتری نسبت به پیاده روی دارد، به همین دلیل است که نیازهای کفش شما ممکن است متفاوت باشد کفش‌های دویدن زنانه و مردانه مختلفی وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید که متناسب با نیاز، اندازه و استایل شما باشد.

در اینجا برخی از مزایای سرمایه گذاری در کفش های دویدن خوب آورده شده است.

کفش‌های مخصوص دویدن تناسب بهتری دارند و برای هدف خاصی از دویدن طراحی شده‌اند، بنابراین می‌توانید انتظار محافظت داشته باشید می توانید از زمین خوردن یا رگ به رگ شدن پاهای خود که از خطرات رایج در این فعالیت هستند جلوگیری کنید.

کسانی که کف پای صاف دارند می توانند از حمایت قوس خود بهره ببرند محافظت دیگری که آنها ارائه می دهند، در برابر سوپینگ یا چرخاندن پای خود به سمت بیرون و پروناسیون یا چرخاندن پای خود به جلو هنگام دویدن است.

این کفش‌ها دارای بالشتک‌هایی در مکان‌های مناسب هستند، بنابراین راحتی را ارائه می‌کنند، که اگر مایل‌ها می‌دوید می‌خواهید انواع دیگر کفش ها ممکن است بالشتک یکسانی نداشته باشند زیرا برای پیاده روی ساخته شده اند.

بالشتک میانی باعث جذب ضربه می شود، اگرچه می تواند باعث آسیب سریعتر کفش شود برخی از کفش ها بالشتک های نرم تری نسبت به سایرین دارند و این بستگی به ترجیح شخصی شما دارد که در کجا احساس راحتی می کنید.

به دلیل تناسب و راحتی مناسب، عملکرد شما بهتر خواهد بود شما سریعتر خواهید بود، که یک مزیت بزرگ در ورزش های رقابتی است حتی اگر مسابقه نباشد، فوایدی نیز برای سلامتی شما دارد.

با افزایش سرعت و مسافتی که می دوید، کالری بیشتری نیز می سوزانید. شما را خوش اندام می کند و برای قلب نیز مفید است.