چاق ترین مردی که بعد از خوردن گوجه فرنگی و خیار در کوتاه ترین زمان لاغر شد

برگ برنده اصلی گوجه فرنگی و خیار ارزش غذایی آن است به خصوص سرشار از ویتامین C و لیکوپن، یک ماده آنتی اکسیدانی که نشان داده شده است که محافظت می کند، این غذای بسیار محبوب یک متحد سالم برای مصرف روزانه است.

اگر گوجه فرنگی به طور کلی در زبان رایج در دسته بندی سبزیجات طبقه بندی می شود، در واقع از نظر گیاه شناسی یک میوه است زیرا نتیجه تغییر شکل گل است و حاوی دانه ها (مخروط ها) است.

گوجه فرنگی و خیار غذای کم کالری و خوشمزهگوجه فرنگی میوه ای هستند که به طور متوسط ​​حاوی فروکتوز و گلوکز (کربوهیدرات) به میزان 3 گرم در هر 100 گرم است همین کربوهیدرات ها هستند که به آن شیرینی شیرین می دهند.

طعم ترش آن از اسیدهای آلی (اسیدهای سیتریک و مالیک) موجود در آن ناشی می شود و در زمان رسیدن، میزان اسیدهای آلی گوجه فرنگی کاهش می یابد و کربوهیدرات ها افزایش می یابد به این ترتیب، گوجه‌فرنگی‌های بسیار رسیده‌ای که در فصل اوج (اوت تا اکتبر) پیدا می‌کنید، شیرین و میوه‌ای هستند، در حالی که گوجه‌های اولیه کاملاً ملایم هستند.

گوجه فرنگی و خیار حاوی چه چیزی است؟ فواید آن برای سلامتی و کرامت چیست؟یک گوجه فرنگی حاوی بسیاری از مواد مغذی است که برای بدن ما مفید است: آنتی اکسیدان ها، ویتامین C، فیبر … از طرف دیگر پروتئین ها و چربی ها فقط به مقدار بسیار کمی وجود دارد.

پوست و دانه های گوجه فرنگی و خیار سرشار از فیبر هستند که این امر باعث تسهیل عبور روده برای اینکه بیشترین بهره را از الیاف ببریم، آن را با پوست می خوریم، بدون اینکه پوست کنده شود!

ویتامین C و کاروتنوئیدها: رنگ روشن سبزیجاتگوجه فرنگی با مشارکت در تعادل غذایی، دوز خوبی از ویتامین ها را فراهم می کند این حاوی 100 میلی گرم ویتامین C در هر 14.3 گرم است و میزان آن بسته به رسیده بودن سبزی به 20 میلی گرم می رسد.

با خوردن 4 تا 5 گوجه فرنگی در روز، نیاز روزانه خود به ویتامین C (110 میلی گرم برای بزرگسالان و نوجوانان، 60 تا 100 میلی گرم برای کودکان) را تامین می کنید!
بتاکاروتن (بتاکاروتن) برای پوست مفید استدر میان ویتامین‌های موجود در گوجه‌فرنگی، می‌توان به بتاکاروتن (یا بتاکاروتن) اشاره کرد که پیش‌ساز ویتامین A است که دارای خواص بازسازی‌کننده است که برای سلامت سلول‌ها و بینایی مفید است.