کاهش قیمت بالش طبی پاک سمن که همه را شگفت زده کرد

اگر بدون بالش طبی پاک سمن بخوابید می توانید از آکنه جلوگیری کنید این به این دلیل است که آکنه نتیجه تجمع کثیفی و چربی روی صورت و مسدود شدن منافذ است التهاب می تواند باعث تورم، قرمزی و حتی عفونت شود.

صورت شما به طور معمول در طول شب بیشتر اوقات به بالش شما چسبیده است احتمالاً هر شب روکش یا بالش خود را نمی شویید بنابراین در معرض بزاق، گرد و غبار و عرق قرار می گیرد و آن را به مکانی برای اقامت باکتری ها تبدیل می کند این می تواند منجر به آکنه صورت شود.

برخی از متخصصان خواب نیز بر این باورند که اگر از بالش استفاده نکنید، برخی از موقعیت‌های خواب مفیدتر هستند وضعیت خواب شما تعیین می کند که از چه نوع بالشی باید استفاده کنید یا نه.

در چه وضعیتی می خوابید؟ شاید بتوانید برخی از پیشنهادات ما را امتحان کنید تا ببینید آیا آنها برای شما مفید هستند یا خیر.

خوابیدن به پهلو سالم ترین حالت خوابیدن محسوب می شود اما اگر از بالش بدون پشتیبان مناسب استفاده می کنید، اینطور نیست.

خواب های جانبی به یک بالش نیاز دارند تا ستون فقرات آنها را در هنگام خواب صاف نگه دارد نتیجه نهایی: افراد خواب جانبی نباید بدون بالش بخوابند.

کسانی که به پشت می‌خوابند باید سعی کنند گردن را با بقیه ستون فقرات خود همسطح نگه دارند، یک بالش نازک و کانتور برای این کار بهترین است این نوع بالش در صورت نیاز فضای بین گردن و تشک را پر می کند.

بالش‌های گرد که از گردن پشتیبانی می‌کنند، بالش‌های گردنی یا بالش‌هایی با پشتیبان داخلی گردن همگی گزینه‌های خوبی هستند نتیجه نهایی: افراد پشت خواب نباید بدون بالش بخوابند.

اگرچه خواب معده ممکن است به کاهش خروپف کمک کند، اما توسط متخصص خواب در نیویورک و ایالت های اطراف آن به عنوان ناسالم ترین وضعیت خواب در نظر گرفته می شود این به این دلیل است که این وضعیت شما را مجبور می کند سر و گردن خود را به یک طرف بچرخانید که ممکن است باعث شود ستون فقرات شما از هم تراز نباشد.

نتیجه نهایی: افراد معده خواب ممکن است از عدم استفاده از بالش سود بیشتری ببرند. با این حال، اگر این گزینه خیلی ناراحت کننده است، توصیه می شود از یک بالش نازک استفاده کنید.