کاهش ناگهانی قیمت تلویزیون سامسونگ 50 اینچ فول اچ دی همه را شوکه کرد

بسیاری از مردم تعجب می کنند که یک تلویزیون سامسونگ 50 اینچ فول اچ دی در حالت آماده به کار چقدر برق مصرف می کند، و افسانه های زیادی در مورد آسیب دیدن تلویزیون در اثر خاموش شدن کامل وجود دارد.

به گفته مرکز دانش Bolius، تلویزیون های صفحه تخت جدیدتر تقریباً هیچ برقی در حالت آماده به کار مصرف نمی کنند اگر تلویزیون شما یک صفحه تخت است که در 4 تا 6 سال گذشته خریداری شده است، معمولاً تنها 2 تا 4 کرون کرون در سال انرژی آماده به کار برای شما هزینه دارد.
بنابراین با خاموش کردن سوئیچ یا وصل کردن تلویزیون به یک نوار صرفه جویی در مصرف برق، پول زیادی صرفه جویی نمی شود اگر تلویزیون قدیمی‌تری با لوله تصویر قدیمی دارید، معمولاً خاموش کردن یا جایگزینی تلویزیون با یک مدل جدیدتر و کم‌مصرف‌تر به صرفه است.

اگر تلویزیون شما 10+ سال سن دارد، معمولاً می‌توانید با تغییر به تلویزیونی با برچسب انرژی E، سالانه 756 DKK صرفه‌جویی کنید.


تلویزیون شما نیز با خاموش شدن کامل آسیب نمی بیند، مگر اینکه تلویزیونی با لوله تصویر باشد اگر می خواهید در هزینه برق تلویزیون خود صرفه جویی کنید، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید.

به برچسب انرژی بهتر تغییر دهید، تلویزیونی با برچسب انرژی E یا بهتر انتخاب کنید به سراغ تلویزیون های LCD یا OLED بروید، زیرا این تلویزیون ها بیشترین انرژی را دارندنرخ برق خود را بررسی کنید و ببینید آیا می توانید قیمت کیلووات ساعت کمتری دریافت کنید.مصرف را کاهش دهید و ساعات کمتری را جلوی تلویزیون بگذرانید.

خانه هوشمند یک اصطلاح جمعی است که بسیاری از وسایل الکترونیکی در خانه را که می توانند با یکدیگر صحبت کنند را پوشش می دهد.

هدف خانه هوشمند این است که زندگی روزمره را برای شما آسان تر کند، با اجازه دادن به دستگاه های الکترونیکی شما که مستقیماً از تلفن شما یا با استفاده از کنترل صوتی کنترل شوند.