استفاده از درب ضد سرقت یولکا برای ساخت سفینه

برای خرید یک درب ضد سرقت یولکا باید یک قفل خوب بخرید “چه قفل چوبی باشد چه قفل الکترونیکی، اساسی ترین نیاز مردم برای قفل درب ضدسرقت و راحتی است.

اگر افراد خارجی نتوانند آن را با استفاده از روش های فنی یا فنی باز کنند خشونت مکانیکی، و مالک در آن است، می توان آن را در شرایط عادی و تصادفی باز کرد، اگر چنین قفلی وجود داشته باشد، عالی است! حفاری، “قفل پیشرفته” ضد چنگ زدن، و حتی می‌گوید ضد سرقت است.

نقاط قفل زیادی روی در وجود دارد و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را باز کند، و غیره.

تحقیقات زیادی در مورد قفل بیان کرد: در واقع آنها مفاهیم نقاط قفل و سیلندر قفل را با هم اشتباه می گیرند نقطه یکپارچه عملکرد ضد پریدن دارد و سیلندر قفل هسته قفل ضد سرقت است.

همه ضد سرقت قفل ها فقط یک سیلندر قفل دارند تا زمانی که سیلندر قفل باز باشد تمام نقاط قفل باز می شود بسیاری از مردم هنوز تا حدودی در مورد رابطه و اهمیت درب ها و قفل های امنیتی مبهم هستند.

درب

این خبرنگار در برخی از بازارها و فروشگاه های فروش درب ضد سرقت مشاهده کرد که وقتی مصرف کنندگان درب های ضد سرقت را انتخاب می کنند، اکثر آنها بر روی سبک، ضخامت ورق فولادی، جنس و ظاهر درب تمرکز می کنند، اما فکر می کنند که عدم وجود ضد سرقت قفل درب “کمکی” است درک و ارزش.

وی افزود: در واقع قفل درب مهمترین قسمت درب ضد سرقت است، اگر کیفیت قفل درب به اندازه کافی خوب نباشد، هر چقدر هم که درب ضد سرقت خوب باشد، قادر به انجام آن نخواهد بود عملکرد ضد سرقت.”

برخی از مارک های معروف درب های ضد سرقت مجهز به محصولات با کیفیت بالا هستند که الزامات بخش امنیت عمومی را برآورده می کنند.

هزینه قفل ها حدود 12-15٪ از کل هزینه های امنیتی را تشکیل می دهد درها با این حال، برخی از تولیدکنندگان کوچک درب های ضد سرقت به منظور پیگیری قیمت های پایین، به قفل درب های ارزان قیمت و بی کیفیت که بیشتر توسط تولیدکنندگان قفل های کوچک تولید می شوند، مجهز می شوند.