با کلوچه خرمایی مثلثی ماسک روشن کننده پوست تهیه کنید

فواید کلوچه خرمایی مثلثی به طعم و مزه ختم نمی شود اگرکلوچه های خود را عاقلانه با خواندن تمام مواد تشکیل دهنده و حقایق تغذیه ای انتخاب کنید، می توانید سلامتی خود را در کنار طعم و لذیذ افزایش دهید.

یکی از مزایای سلامتی کلوچه ها این است که ارزش غذایی بالایی برای بدن ما فراهم می کند کلوچه های گوارشی بهترین میان وعده برای افراد مبتلا به دیابت و چاقی هستند.

محتوای فیبر بالای این کلوچه به ثابت نگه داشتن سطح قند خون بعد از غذا کمک می کند و از افزایش تولید انسولین جلوگیری می کند از آنجایی که فیبر همچنین به کنترل سطح کلسترول کمک می کند، ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد.

استخراج منافع از کلوچه ها به انتخاب شما بستگی دارد فواید سلامتی حاوی روغن های سالم تر پخت مانند روغن زیتون یا روغن هسته انگور و کره کمتر است.

این روغن ها به شما کمک می کنند تا بدون کاهش طعم و مزه، مصرف چربی های اشباع شده را کاهش دهید کلوچه ها منبع خوبی از روغن ها و چربی های سالم هستند.

کلوچه

این روغن ها برای رشد مغز کودکان ضروری هستند و به رشد سیستم عصبی کمک می کنند کلوچه ها همچنین حاوی اسیدهای چرب ضروری هستند که به بهبود حافظه، یادگیری، تمرکز و خلق و خوی کمک می کند.

شیرین کننده ها نقش بسیار مهمی در اکثر مواد غذایی بازار دارند و بسیاری از مطالعات نشان داده اند که شیرین کننده های مورد استفاده در غذاهای بسته بندی شده ناسالم هستند.

کلوچه های سالم با استفاده از شیرین کننده های طبیعی مانند عسل خام، شربت آگاو و پوره میوه درست می شوند.

خوردن کلوچه ها فواید زیادی دارد و یکی از آنها این است که آنها همچنین حاوی چربی های سالم مانند روغن نارگیل و کره بادام یا گردو هستند که ویتامین های محلول در چربی A، E، D و K ضروری را که برای سلامتی ضروری هستند، فراهم می کند.

بهترین مغازه نانوایی را در نزدیکی خود یا آنلاین پیدا کنید و همیشه مواد تشکیل دهنده و فواید تغذیه روی بسته های کلوچه ها را بخوانید.