لوبیا قرمز مشهد موجب حساسیت پوستی یک جوان رشتی شد

لوبیا قرمز مشهد گونه ای از لوبیا معمولی حبوبات بومی آمریکای مرکزی و مکزیک است لوبیا معمولی یک محصول غذایی مهم و منبع اصلی پروتئین در سراسر جهان است.

لوبیا چشم بلبلی که در انواع غذاهای سنتی استفاده می شود معمولاً به خوبی پخته می شود حبوبات خام یا پخته نادرست سمی هستند، اما لوبیاهای خوب آماده شده می توانند جزء سالم یک رژیم غذایی متعادل باشند.

آنها در رنگ ها و الگوهای مختلفی از جمله سفید، کرم، سیاه، قرمز، بنفش، خالدار، راه راه و خالدار هستند.

این مقاله هر آنچه را که باید در مورد لوبیا چشم بلبلی بدانید را به شما می گوید.

لوبیا قرمز سرشار از پروتئین است تنها 3.5 اونس (100 گرم) لوبیا قرمز پخته شده تقریباً 9 گرم پروتئین دارد که 27 درصد از کل محتوای کالری را تشکیل می دهد.

اگرچه کیفیت غذایی پروتئین لوبیا قرمز به طور کلی پایین تر از پروتئین حیوانی است، لوبیا یک جایگزین مقرون به صرفه برای بسیاری از افراد است.

لوبیا

در واقع،لوبیا قرمز یکی از غنی‌ترین منابع گیاهی پروتئین است که گاهی به آن «گوشت انسان فقیر» می‌گویند.

پروتئینی که به طور گسترده در لوبیا بلبلی مورد مطالعه قرار گرفته است، فازولین است که ممکن است در برخی افراد واکنش های آلرژیک ایجاد کند.

لوبیا قرمز همچنین حاوی پروتئین های دیگری مانند لکتین و مهارکننده های پروتئاز است لوبیاها عمدتاً از کربوهیدرات‌های نشاسته‌ای تشکیل شده‌اند که تقریباً 72 درصد از کل محتوای کالری را تشکیل می‌دهند.

نشاسته عمدتاً از زنجیره های بلند گلوکز به شکل آمیلوز و آمیلوپکتین تشکیل شده است.

حبوبات دارای نسبت نسبتاً بالایی از آمیلوز (30-40٪) در مقایسه با سایر منابع غذایی نشاسته هستند آمیلوز به اندازه آمیلوپکتین قابل هضم نیست.

به همین دلیل، نشاسته لوبیا قرمز یک کربوهیدرات کند رهش است هضم آن بیشتر طول می‌کشد و باعث افزایش تدریجی و کمتر قند خون نسبت به سایر نشاسته‌ها می‌شود و این امر باعث می‌شود که لوبیا به خصوص برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 مفید باشد.