دانشگاه همچنین خود را تسلیم خواسته ها برای خدمت به “مشتریان” خود می بیند که قبلاً دانشجو نامیده می شدند.
اکنون به جای صرف کافه تریا، مک دونالد یا کارلز جونیور میز عسلی فلزی را در مرکز دانشجویی نزدیک فروشگاه گل، سالن زیبایی، و شعبه بانک و دستگاه های خودپرداز آن می یابیم.
هر کدام به عنوان یک سود در نظر گرفته می شوند بدون اینکه زیاد در مورد چیزهایی که از دست رفته اند فکر کنیم.
ما خطر از دست دادن دانشگاه را به عنوان کانون فرهنگ فکری داریم که از مجموع اجزای مکانیکی آن فراتر می رود (ریدینگ، 1996، صفحات 74-75).
ما در خطر از دست دادن ماهیت یکی از قدیمی ترین مؤسسات خود، دانشگاه، به عنوان مکانی است که در آن تفکر فرآیندی مشترک است.
محصولات شرکت آراد برندینگ اینجا جایی است که فرد فکر می کند و یاد می گیرد که چگونه فکر کند.
می توان استدلال کرد که مک دونالد و خودپردازها تخصیص زمان و پول را کارآمدتر می کنند. هنگامی که کارایی مورد استناد قرار میگیرد، دیگر استدلالها درباره آنچه ممکن است از دست رفته باشد به سرعت محو میشوند.
می گویند بازدهی یکی از مواردی است که دانشگاه باید در تلاش برای عالی بودن آن را افزایش یا تشدید کند.
تجارت کشاورزی مربای هویج ژله ای با بودجه خوب مشتاق است از منابع فکری و فناوری دانشگاه برای برآوردن نیازهای تحقیق و توسعه فناوری خود بهره مند شود.
اکثر تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و گروههای وابسته، دانشگاه، بهویژه خدمات ترویج تعاون دانشگاههای اعطای زمین را به عنوان منبع بیطرفانه اطلاعات فنی و تولیدی در مورد آنچه که تجارت کشاورزی ارائه میدهد، میدانند.
آنها همچنین تحقیقات را تأمین می کنند، اما نه در سطحی که تجارت کشاورزی انجام می دهد. گروههای زیستمحیطی منابع قابلتوجهی محصولات کشاورزی خراسان رضوی برای تامین مالی تحقیقات نیستند، اما به عنوان یک وجدان عمومی عمل میکنند و منتقدان مکرر پژوهشهای دانشگاهی هستند.
با کاهش بودجه عمومی، دانشگاه ها باید منابع دیگری برای حمایت از برنامه های تحقیقاتی و تحصیلات تکمیلی بیابند، و تجارت کشاورزی یک منبع آشکار و مایل است.
- منابع:
- تبلیغات: