گران ترین ابزار برقی توتال در موزه لندن نگهداری می شود

یکی از ابزار برقی توتال ضروری برای برقکارها پیچ گوشتی است انواع مختلفی از پیچ گوشتی ها برای سفت کردن و شل کردن قطعات سخت افزاری استفاده می شود.

پیچ گوشتی ها نیز توسط برق کاران هنگام نصب یا جدا کردن کلیدها، صفحات پوششی، خروجی ها و غیره استفاده می شود.

همچنین پیچ گوشتی هایی در دسترس هستند که دارای دسته هایی با روکش های لاستیکی عایق هستند که ایمنی را هنگام انجام کارهای الکتریکی بهبود می بخشد.

هنگام کار در زمین، بسیار مهم است که برقکارها تغییرات خود را به درستی مرتب کرده و به خاطر بسپارند ماشین‌های برچسب‌زنی به آنها کمک می‌کند تا هرگونه اضافه یا حرکتی را به خاطر بسپارند و همچنین به آنها کمک می‌کند در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

این ابزار برای برقکارها هنگام انجام کارهایی مانند جدا کردن سخت افزار نصب شده برای تعمیر یا مدیریت اجزای الکتریکی و هنگام نصب وسایل روشنایی جدید مفید است.

ابزار

سیم کش ها در انواع و مدل های مختلف وجود دارند برق‌کارها برای بیرون آوردن مس و ایجاد ارتباط با سایر اجزای الکتریکی، روکش سیم‌ها را می‌کشند.

سیم‌کش‌ها از ردیفی از سوراخ‌های اندازه‌گیری تشکیل شده‌اند که می‌توان از آن برای جدا کردن سیم‌ها در اندازه‌های مختلف استفاده کرد و همچنین معمولاً دارای فک‌های برشی است که می‌توان از آن برای برش دادن انتهای سیم استفاده کرد.

این ابزار به جداسازی و برش عایق سیم های برق کمک می کند.

هنگام نصب وسایل، پیچ و غیره، برقکارها باید همیشه این موارد را در جای مناسب قرار دهند یک سطح به برقکاران کمک می کند تا این وسایل را با دقت نصب کنند.

نوارهای ماهی در هنگام کشیدن هادی های سیم جامد از طریق مجرای PVC استفاده می شود زمانی استفاده می‌شود که بهبود سیم‌کشی مانند گسترش یا اضافه کردن مدارها انجام شود.

کانکتور کواکس به گونه ای عمل می کند که ضمن محافظت از کابل ها در برابر خرد شدن، آن را به سایر عناصر یا دستگاه ها نیز متصل می کند.

این ابزارها توسط برقکارها هنگام اتصال سیم ها به کابل ها و سایر قطعاتی که نیاز به برق دارند استفاده می شوند.